انتخاب 5 مسافر ایرانی مسابقات بین المللی مهارت فروش چری +تصاویر

پرشین خودرو: شب گذشته در محل هتل المپیک تهران برندگان مسابقات مهارت های فروش مدیران خودرو معرفی و از ایشان تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، مسابقات مهارت های فروش مدیران خودرو در بین 300 نفر از کارمندان فروش زنجیره نمایندگان این شرکت برای دو برند ام.وی.ام و چری برگزار شد که از میان آنها 60 نفر منتخب به مسابقات نهایی که طی دو روز در هتل المپیک تهران برگزار شد، راه یافتند.

 

شرکت مدیران خودرو با هدف افزایش مهارت های ارائه خدمات فروش به مشتریان و همچنین توانمند‌سازی و نیروهای خود در شبکه نمایندگان، به برگزاری دوره های آموزشی منسجم و رقابت های فنی برای سنجش اثربخشی این دوره های آموزشی اقدام کرده است.

 


از میان 60 نفر راه یافته به مرحله نیمه نهایی، 20 نفر حائز رتبه های بهتری شدند که از میان آنها و در مرحله نهایی، 5 نفر برای شرکت در مسابقات جهانی چری که در چین برگزار می شود انتخاب و شب گذشته معرفی شدند.
 

 

به گفته جواد اکبری معاون فروش مدیران خودرو، فاصله امتیازی منتخبان آخر با 15 نفر نیمه نهایی بسیار کم بوده که این مسئله بسیار خوشحال کننده است.


وی به مدیران خودرویی ها قول داد چنانچه منتخبان ایرانی حاضر در مسابقات جهانی چری موفق به کسب جایگاه های برتر شوند، برای سال آینده سهمیه نفرات ایرانی حاضر در مسابقات از 5 به 10 نفر افزایش یابد.

برگزاری دوره آموزش و مسابقات مهارت های فروش برای اولین بار توسط مدیران خودرو در ایران برگزار شده و قرار است از این پس هر سال این دوره برای بازآموزی و آموزش بهتر پرسنل فروش مدیران خودرو برگزار شود.


براساس این گزارش، پنج نفر اول به ترتیب آقایان دانیال میررحیمی، امید فخار، حسن صالحی، حامد طلاجوران و محمد شمس بابلی هستند که توانستند با کسب بالاترین امتیاز ها راهی رقابت های بین المللی شرکت چری در چین شوند.

همچنین محمد غضنفری، مرجان کمالی زاده، محمد طلوعی، یاسمین ابراهیمی، الهه صالحی، لیلا عمران، وحید حسین پور، مهسا مشیری، بهمن رستمی، نگین نیما، محمد دلشاد، عالیه سادات هوشمند، مینا ابوالحسنی، سمیرا خسروی و الهه ربیعی هاشمی دیگر نفرات برتر بودند که به ترتیب رتبه های ششم تا بیستم را از آن خود کردند.

 

 

 

 

کد خبر 93390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha