کد خبر 93548
۲۴ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۳:۲۶
سلبریتی‌های رکورد‌دار گینس

پرشین خودرو: مجله رکوردهای گینس ۶۰ سال است که وجود دارد و هر سال حدود ۶ هزار رکورد ثبت می کند. برخی از این رکوردها متعلق به سلبریتی‌ها است که تمام مردم دنیا آن ها را می شناسند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از برترین ها، مجله رکوردهای گینس ۶۰ سال است که وجود دارد و هر سال حدود ۶ هزار رکورد ثبت می کند. برخی از این رکوردها متعلق به سلبریتی‌ها است که تمام مردم دنیا آن ها را می شناسند. مثل خواننده ها، بازیگران، مجری های تلویزیونی و سیاستمداران.

شکیرا

شکیرا خواننده و رقاص معروف کلمبیایی صاحب رکورد پرفروش ترین آلبوم اسپانیایی در مجله گینس است و تنها کسی است که در فیسبوک ۱۰۰ میلیون لایک خورده است.


هیلاری کلینتون

رکورد بیشترین جستجو در اینترنت به هیلاری کلینتون تعلق دارد و البته این رکورد برای یک نامزد انتخاباتی زیاد هم عجیب نیست. این عنوان قبل از هیلاری به لیدی گاگا تعلق داشت.


آزی آزبورن

در سال ۲۰۱۰ رکورد طولانی ترین و بلندترین فریاد دسته جمعی بوسیله جمعیت ۵۲ هزار نفر در استادیوم داجر به رهبری آزی آزبورن شکسته شد.


دواین جانسون

دواین جانسون کشتی گیر و بازیگر معروف چندین رکورد ثبت کرده است که جالب ترین آن ها رکورد عکس های سلفی اوست. جانسون عنوان ۱۰۵ سلفی در ۳ دقیقه را گرفته است. در این عکس ها گردن و صورت شخص باید در نقطه کانونی عکس باشد.


متالیکا

رکورد نخستین گروهی که به ۷ قاره سفر کرده اند به گروه متالیکا تعلق دارد. این رکورد بعد از اجرای کنسرت گروه متالیکا در پایگاه کارلینی در قطب جنوب زده شد که دومین کنسرت در این منطقه بود و تنها ۷ تماشاچی داشت.


الن دی جنرس

 

 

خیلی ها با این عکس سلفی که در مراسم اسکار گرفته شده و توسط الن دی جنرس توییت شده آشنا هستند. این عکس ۳ میلیون بار توییت شده است.


ریجیس فیلبین

ریجیس فیلبین مجری برنامه های تلویزیونی رکورد مجله گینس را در سال ۲۰۰۴ با ۱۵٫۱۸۸ هزار ساعت اجرا در مقابل دوربین تلویزیون ثبت کرد. او در سال ۲۰۱۱ نیز با ۱۶٫۷۴۶٫۵۰ ساعت اجرا این رکورد را از آن خود کرد.


امینم

امینم رکورد بیشترین لغت در یک تک آهنگ را در آهنگ ” Rap God” شکست. امینم در این آهنگ ۶ دقیقه و ۴ ثانیه ای ۱۵۶۰ لغت به زبان آورد یعنی هر ثانیه ۴٫۲۸ لغت.


رابرت داونی

رابرت داونی خودش هیچ رکوردی نشکسته بلکه رکورد برای کارت تولدش ثبت شده است. او زمانی که به چین رفت ۵۳۳۹ امضا توسط طرفدارانش روی کارت تولدش زده شد.


میشل اوباما

همسر رئیس جمهور سابق آمریکا میشل اوباما در سال ۲۰۱۱ یک رکورد جهانی ثبت کرد. او با گروه بچه های ۴۰۰ نفره در پرش پروانه همراهی کرد که بزرگ ترین گروه پرش پروانه تا کنون است.

کد خبر 93548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha