افتتاح فاز دوم کارخانه مدیران خودرو با ظرفیت 160 هزار دستگاه

پرشین خودرو: عضو هیات مدیره مدیران خودرو گفت: به زودی کارخانه فاز 2 مدیران خودرو با ظرفیت بالای 150 هزار دستگاه در منطقه اقتصادی بم افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، حسین شریعت عضو هیات مدیره مدیران خودرو، ضمن بیان این مطلب گفت: با ورود فاز دوم به چرخه تولید، عملا کیفیت محصولات نیز افزایش خواهد یافت و در ادامه مدل های جدید خودرو نیز به سبد محصولات ما اضافه خواهد شد.
وی در مورد نوسانات اخیر نرخ ارز و تغییر احتمالی قیمت محصولات ام وی ام و چری گفت: سیاست ما و شریک چینی ما این است که قیمت محصولات خود را اقتصادی و مطلوب ارائه کنیم و در این خصوص نیز تمام تلاش خود را انجام می دهیم تا نوسانات ارز که مقطعی نیز هستند را به سرعت در قیمت گذاری تاثر ندهیم.
شریعت تاکید کرد: بسیاری از واردکنندگان و حتی خودروسازان داخلی در همان روز اول فروش های خود را متوقف کردند اما به نظر بنده بسیار زود است که بخواهیم به سمت توقف تولید و فروش حرکت کنیم زیرا اعتقاد داریم که نوسانات ارز را می توان با کم کردن برخی هزینه ها و کنترل آن، جبران کرد.
وی در مورد گران کردن محصولات قدیمی تر مدیران خودرو با توجه به افزایش قیمت مدل های هم قیمت سایر برند ها گفت: ما علاقه ای برای گران کردن محصولات خود نداریم اما باید دید تا برنامه های جدید و ابلاغ های تازه وزارت صنعت چه تغییراتی خواهد کرد اما در مورد خودروهای تازه وارد مطمئنا تغییر قیمت خواهیم داشت.
این عضو هیات مدیره مدیران خودرو در مورد پروژه تعویض خودروهای دست دوم گفت: این پروژه کار بزرگی بود اما نیاز به تامین مالی دارد و ما به تنهایی از پس آن بر نمی آییم.
وی ادامه داد: در سال 96 بیش از 300 خودرو تعویض شدند اما ادامه آن برای سال جدید تا زمانی که تامین مالی رخ ندهد اتفاق نمی افتد.
سال 97 دو محصول جدید معرفی خواهیم کرد
شو قائم مقام مدیر عامل مدیران خودرو نیز در ادامه از ورود دو خودروی جدید به سبد فروش چری در ایران خبر داد و گفت: مدیران خودرو با توجه به نیاز جامعه به معرفی محصول های جدید، دست به معرفی مدل های خاص می زند و امسال نیز این رخداد را در نیمه دوم سال خواهیم داشت.
وی افزود: در حوزه به روزآوری محصولات قدیمی، در سال 97 ما تیگو 5 فیست لیفت را معرفی می کنیم که در حوزه طراحی و تجهیزات و آپشن ها تغییرات خوبی کرده است.
شو تصریح کرد: دو محصول جدید ما که یکی در اوایل نیمه دوم و یکی در اواخر سال معرفی می شوند در مدل سدان و SUV هستند که خودروی سدان آریزو 6 است که از آریزو 5 بزرگتر خواهد بود و خودروی شاسی بلند ما نیز در زمان خودش معرفی خواهد شد.

کد خبر 93587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha