کد خبر 93596
۲۵ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۲
ماندن جباروف و تیام در استقلال

پرشین خودرو: عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت:شفر به استقلال و هوادارانش علاقه دارد ولی مطمئنا مشکلاتی که از نظر اینترنت و خودرو برای او وجود داشت در قرارداد فصل آینده وی حل خواهد شد چون او با این سطح نباید چنین دغدغه‌هایی داشته باشد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل ازفارس،حسن زمانی در خصوص دیدار استقلال مقابل الهلال و جلسه گذشته هیأت مدیره صحبت‌های زیر را انجام داد:

 ارزیابی شما از بازی استقلال مقابل الهلال چیست؟

آنها به تازگی قهرمان لیگ عربستان شدند و بعید است روی این بازی سرمایه‌گذاری آن چنانی داشته باشند. هر چند آنها در بازی رفت هم با تمام قوا آمده بودند اما شکست خوردند. این را هم در نظر بگیرید که کادر فنی و بازیکنان انگیزه زیادی دارند که به عنوان تیم اول جدول صعود کنند.

 شما دوست دارید با الدحیل بازی کنید یا با ذوب‌آهن؟

در هر صورت اگر تیم دوم شویم باید با نماینده قطر بازی کنیم که کار سختی است. ما باید به عنوان تیم اول به مرحله بعد برویم که من امیدوارم این اتفاق بیفتد.

 حتماً شنیدید که اعضای تیم سخت به کویت رسیدند.

بله در جریان امور قرار گرفتیم ولی خوشبختانه زمان هست و تیم می‌تواند با شرایط خوبی به مصاف الهلال برود.

تکلیف قرارداد شفر با استقلال چه شد؟

مأموریت تمدید قرارداد شفر بر عهده مدیرعامل باشگاه است و مذاکرات اولیه با وی صورت گرفت و فکر می‌کنم بعد از برگشت تیم این مذاکرات ادامه دارد تا انشاءالله طرفین به سرانجام برسند.

فارس: به نظر می‌رسد سرمربی آلمانی با وجود صحبت‌هایی که مطرح می‌شود در استقلال ماندنی است.

همین‌طور است. شفر هم به استقلال عشق دارد و هم هواداران این تیم را دوست دارد. خوشبختانه مدیریت هم کاملاً هماهنگ عمل کرده و هر چند در این مدت مباحث حاشیه‌ای به وجود آمد اما این مسائل برای قرارداد فصل آینده شفر جمع خواهد شد.

منظورتان همان بحث اینترنت، ماشین و درخواست‌های شفر است؟

بله. مربی بزرگی مثل شفر نباید دغدغه اینترنت، خودرو یا مسائل دیگر را داشته باشد.

 تکلیف دستیاران او چه می‌شود؟

این هم بستگی به نظر سرمربی تیم دارد، این روزها صحبت‌های زیادی در مورد قیمت دلار هم مطرح می‌شود اما ما می‌توانیم دلار را به قیمت رسمی که دولت تعیین کرده تهیه کنیم و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

 بازیکنانی مثل جباروف و تیام چه شرایطی پیدا می‌کنند؟

مذاکرات باشگاه با بازیکنانی که قراردادشان به اتمام رسیده از هفته قبل آغاز شده و مدیریت باشگاه هم به دنبال نفراتی است که سرمربی تیم برای فصل آینده می‌خواهد البته شفر هنوز لیستی ارائه نکرده ولی باشگاه این آمادگی را دارد که بلافاصله اقدامات لازم را انجام بدهد. تیام و جباروف هم بازیکنانی هستند که در استقلال می‌مانند. مذاکرات با جباروف صورت گرفته و او در استقلال ماندنی است، تیام هم قرارداد یک سال و نیمه با باشگاه دارد که نیم‌فصل از آن گذشته و او برای یک سال دیگر در استقلال ماندنی خواهد بود.

 در جلسه هیأت مدیره در مورد وضعیت آ‌کادمی به جمع‌بندی نرسیدید؟

سیاست باشگاه برای فصل آینده این است که آکادمی بر اساس نقطه‌نظرات شفر اداره شود. ما منتظریم ابتدا او قراردادش را امضا کند و سپس اقدامات لازم را برای آکادمی انجام بدهیم.

 تکلیف مطالبات بازیکنان به کجا انجامید؟

قرار است تا قبل از مسابقات جام حذفی سقف قرارداد بازیکنان را به 80 درصد برسانیم و بودجه آن را هم تأمین کنیم تا بازیکنان مشکلی نداشته باشند. خوشبختانه امسال باشگاه از لحاظ مالی دچار مشکل نشدند.

 پاداش‌ها چطور؟

ما در دو مرحله به بازیکنان پاداش دادیم که انشاءالله در صورت موفقیت استقلال در مرحله بعد پیش از فینال جام حذفی پاداش‌ها را به آنها پرداخت می‌کنیم.

 به عنوان سؤال پایانی سیدرضا افتخاری در محل تمرین استقلال به بازیکنان اعلام کرد که جریمه 20 درصدی بازیکنان به خاطر حذف از جام حذفی فصل گذشته صحت ندارد و آن ارقام پرداخت می‌شود اما پیش از این اعضای هیأت مدیره روی جریمه بازیکنان در آن مقطع به نتیجه رسیده بودند. ماجرای این جریمه‌ها به کجا انجامید؟

ما درباره این موضوع در هیأت مدیره بحث داریم و هنوز چیزی قطعی نشده است. ان‌شاءالله در مورد همین مسأله به جمع‌بندی می‌رسیم و پس از آن موضوع را اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

کد خبر 93596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha