کد خبر 93630
۲۶ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳
انتقاد عضو شورای شهر از تمدید اعتبار طرح ترافیک

پرشین خودرو: عضو شورای شهر تهران گفت: افزایش اعتبار طرح ترافیک سال 96 برای دارندگان طرح بدون پرداخت هزینه به شهرداری به آن خسارت وارد می‌کند.

به گزارش پرشین خودروبه نقل ازباشگاه،  الهام فخاری عضو شورای شهر تهران در پنجاه و ششمین جلسه شورای شهر تهران که امروز(یکشنبه) برگزار شد، در تذکر پیش از دستور خود با اشاره به آمادگی‌های لازم برای اجرای طرح ترافیک سال 97 که قرار بود همزمان با فرا رسیدن سال جدید اجرا شود، اظهار کرد: حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری مسئول اجرای این طرح است و اجرای طرح جدید ترافیک با تصویب شورا باید از سال 97 انجام می‌شد.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه طبق پیش‌بینی‌ها آمادگی‌های لازم فراهم نشد، گفت: با کاستی‌های موجود و پایش و نظارت دقیق این طرح می‌تواند هر چه زودتر انجام شود.

وی در خصوص اقدامات لازم در شورا و دستگاه‌های اجرایی برای اجرای دقیق این طرح ادامه داد: با توجه به تأکیدات گذشته مبنی بر تسریع در اجرای طرح، زمان اجرای آن 15 روز به تعویق‌ افتاد.

فخاری افزود: بعد از مدتی با توجه به وضعیت ثبت‌نام کنندگان 10 روز دیگر این طرح به تعویق‌ افتاد و در خوش‌ بینانه‌ترین حالت در 10 اردیبهشت اجرا خواهد شد.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه این تأخیر یک، دوازدهم سال محسوب می‌شود،تصریح کرد: افزایش اعتبار طرح ترافیک سال 96 برای دارندگان طرح بدون پرداخت هزینه به شهرداری به آن خسارت وارد می‌کند و معاونت حمل و نقل و ترافیک باید گزارشی در این خصوص ارائه دهد.

وی با اشاره به گلایه‌های خبرنگاران و معلولان‌ از عدم هماهنگی معاونت ترافیک برای ارائه طرح جدید افزود: با توجه به تعریف دیرهنگام از طرح جدید ضروری است در اولین فرصت گزارشی از انجام فرآیندها و ضوابط استفاده از طرح به شورا داده شود.

عضو شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه ایجاد زیرساخت‌ها و نصب دوربین‌ها دیرهنگام انجام شده است،تصریح کرد: باید نتایج این عملکردها به شورا بیاید.

فخاری در پایان به انتقاد از وجود 16 دستور جلسه در جلسه شورا پرداخت.
 

کد خبر 93630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha