خودروی جدید «جیلی» با پیشرانه های متنوع معرفی می شود

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی جیلی در نمایشگاه بین المللی پکن چین، از خودروی جدید "VF11" رونمایی خواهد کرد که مهم‌ترین ویژگی آن می‌تواند بخش فنی و دریافت سیستم‌های محرک متنوع باشد.

به گزارش پرشین خودرو، کمپانی خودروسازی جیلی به دنبال گسترش فعالیت خود در بازار چین است و از این رو اقدام به خرید شرکت‌های بزرگ خودروسازی همچون "دایملر" و یا برای چند سال گذشته، اقدام به خرید کمپانی خودروسازی ولوو کرده است تا برای توسعه محصولات جدید خود از دانش بالای زیرمجموعه استفاده کند. حال این خودروساز چینی در نمایشگاه بین المللی پکن چین که از تاریخ 25 آوریل کار خود را آغاز می‌کند، از یک خودروی خانوادگی MPV با سیستم‌های محرک متنوع از جمله یک پیشرانه درون سوز بنزینی، سیستم محرک پلاگین هیبریدی و همچنین در پایان از یک سیستم محرک تمام الکتریکی رونمایی خواهد کرد.
متاسفانه اطلاعات دقیقی در رابطه با مشخصات فنی اتومبیل، بویژه در رابطه با سیستم‌های محرک "پلاگین هیبریدی" و "تمام الکتریکی" ارائه نشده است، اما در ادامه شایعاتی وجود دارد که نسخه استاندارد این خودرو با موتور چهار سیلندر 1.5 لیتری به مشتریان عرضه خواهد شد که خروجی قدرت آن به چیزی حدود 177 اسب بخار خواهد رسید. علاوه بر این، منابع خبری مدعی هستند که خودروی جدید جیلی فارغ از نوع پیشرانه، با طول کلی 4706 میلی متر، عرض 1909 میلی متر، ارتفاع 1664 میلی متر و همچنین با فاصله بین دو محور 2805 میلی متر ساخته شده است که در مدل‌های 5 الی 7 سرنشین به مشتریان عرضه خواهد شد.
طبق ادعای منابع خبری، اتومبیل خانوادگی "جیلی VF11" از ماه ژوئن سال جاری آماده عرضه به مشتریان خواهد شد، اما در مرحله اول تنها نسخه "بنزینی" و "پلاگین هیبریدی" به بازار عرضه شده و با یک مکث کوتاه، نسخه تمام الکتریکی اتومبیل آماده عرضه به مشتریان خواهد شد که جزییات فنی آنان بعد از معرفی رسمی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
 

کد خبر 93691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha