کد خبر 93743
۲۷ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۱
5ویژگی در نسخه هندی تویوتا یاریس 2018+تصویر

پرشین خودرو: یاریس تویوتا برای اولین بار در برخی کشورها مانند هند وارد قلمرو خودروهای سایز متوسط شد و در بدو ورود امتیازات خوبی را در این کشور روی کاغذ به دست آورد. با این وجود انتظار داریم یاریس‌های محجوب 2018 به دلیل گزینه‌های مناسب و قابلیت‌های بالا حریف خوبی برای هوندا سیتی، ورنای هیوندایی و "موراتی سوزوکی سیاز" در هند محسوب شوند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از "اوور درایو"، یاریس پر از ویژگی‌های جالب در خور توجه باشرایط مناسب با کشوری مانند هند است. به عنوان مثال اولین ویژگی که می‌شود در این خودرو دوست داشت، دریچه‌های کنترل هوای نصب شده روی بخش عقبی سقف هستند. یاریس‌های 2018 در هند سانروف ندارند. نبود سانروف در کشورهای گرم یک نقص محسوب نمی‌شود و این نکته‌ایست که باید به آن توجه کرد.

به طور معمول یک ناحیه بزرگ شفاف روی سقف و پنل زیر آن باعث ورود هوای گرم به داخل کابین و سخت‌تر شدن کار راننده در خنک‌تر کردن فضا می‌شود. با این وجود دریچه‌های تهویه هوای نصب شده روی سقف در قسمت عقب خودرو به راحتی به ایجاد فضای مطلوب برای سرنشینان عقب کمک می‌کند.

به طور معمول دریچه‌های تهویه هوا در خودروها روی ستون B یا بخش انتهایی کنسول وسط قرار می‌گیرند و همچون دریچه‌های سقفی موثر نخواهند بود. این دریچه‌ها چرخان بوده و کل فضای خودرو را خنک می‌کند.
 


7 ایربگ با قدرت حفاظت از زانوها
 

 


براساس آمار هند بالاترین میزان مرگ و میر جاده‌ای را از آن خود کرده است. به همین دلیل تویوتا اعتبار زیادی را برای تمرکز بر امنیت و ایمنی خودرو و سرنشین در این کشور خرج کرده و 7 ایربگ SRS را برای یاریس‌های 2018 هندی در نظر گرفته است. ایربگ‌های راننده، سرنشین، کیسه‌ هوای جانبی، گون‌ه‌های سپری در این خودرو وجود دارد و احتمالا یاریس اولین خودرو در این کلاس است که به ایربگ برای محافظت از زانوها مجهز می‌شود.

ترمز دیسک تمام چرخ برای توقف بهتر
 


در شرایط رانندگی پرهرج و مرج و دیوانه‌وار ما، ترمز خوب برای خودروهایمان ضروری هستند. بنابراین یاریس‌های 2018 با ترمز دیسک تمام چرخ ارائه می‌شوند تا با اطمینان شرایط یک توقف رویایی را برایتان فراهم کنند. بنابراین ترمزهای ABS و EBD اولین تاثیری است که یک یاریس جدید در فاصله‌ای کم روی مخاطبان خواهد گذاشت و از آنها فاصله خواهد گرفت.

فضای صندوق 476 لیتری
 


در شرق فضای صندوق به دلیل زندگی خانوادگی بزرگتر از اهمیت زیادی برخودار است. بنابراین 467 لیتر فضای بار به طور قطع در یاریس وجود دارد. تا شدن صندلی های عقب نیز به شکل قابل توجهی بر میزان فضای حمل بار می‌افزاید.

تنظیمات الکتریکی صندلی راننده
 

 


در کشوری مثل هند چنین آپشنی معمولا در خودروهای این سگمنت دیده نمی‌شود، با این وجود تویوتا در ارائه گزینه‌های جذاب فروگذار نکرده است. تنظیم صندلی و پیدا کردن موقعیت ایده‌آل در این خودرو برای راننده بسیار آسان است و احتمالا قدردان ان خواهید بود.
 

کد خبر 93743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha