امداد پلاس چیست و چگونه از آن بهره مند شویم؟ + جزییات

پرشین خودرو: طرح امداد پلاس، بر خلاف امداد بالینی از زمان تعمیر بالاتری بهره می‌برد و قطعات گرانتری و با حجم بیشتر نیز در سبد امدادگران گنجانده شده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، مدت‌هاست دیگر با فرهنگ و مبحث امداد خودرو و استفاده از آن آشنا شده‌ایم.
دیگر دوره و زمانه آچار به دست شدن گاه و بی‌گاه در گوشه کنار جاده گذشته است.

این روزها حتی بسیاری ترجیح می‌دهند برای تعویض لاستیک پنچر نیز با امدادخودروها تماس بگیرند.

اما این کسب کار می‌بایستی پا را فراتر از خواسته‌های اولیه رانندگان و مشتریان خود گذاشته و خدمات متفاوتی را به آنان ارائه کند.

امداد خودرو ایران به عنوان بزرگترین نهاد امدادخودرویی کشور در راستای حصول این مهم، تعمیرات حداکثری در محل را مدت‌هاست در دستور کار خود قرار داده و با گسترش زیر ساخت‌ها و تقویت ناوگان خود، قدم به قدم مسیر حفظ رضایت حداکثری مشتریان را می‌پیماید.

از همین رو طرح " امداد پلاس" به منظور افزایش رضایت مشتریان و جلوگیری از حمل خودرو، مجموعه‌ای از قطعات با زمان تعمیر بالاتر از قطعات امداد بالینی که امکان تعویض آنها در محل وجود داشته باشد در سبد قطعات خدمت این طرح تعریف شده که با هماهنگی مرکز تماس، امدادگر مختص این خدمت به محل مورد درخواست مشتری اعزام و اقدام به تعویض قطعه می‌نماید.

پس از مطالعات و امکان سنجی‌های اولیه، این طرح در فاز اول با نام " امداد بالینی ویژه " به محک گذاشته شده و پس از اصلاحاتی مختصر و کاهش زمان انتظار برای دریافت این خدمت، با نام " امداد پلاس" رو نمایی شد.
این طرح بر خلاف امداد بالینی از زمان تعمیر بالاتری بهره می‌برد و قطعات گرانتری و با حجم بیشتر نیز در سبد امدادگران گنجانده شده است.

به پشتوانه شبکه گسترده امدادخودروایران در سراسر ایران، این طرح شامل تمام خودروهای صفر و کارکرده در دوره وارانتی و گارانتی می‌شود.

امدادپلاس نیز مانند اغلب خدمات امداد خودرو ایران بصورت ۲۴ ساعته در خدمت هموطنان عزیز بوده و میانگین زمان انتظار آن در حال حاضر ۴۵ دقیقه می‌باشد. زمانی که با توجه گستردگی خدمات آن قابل قبول است. با این حال گروه مهندسی و عملیات شرکت در تلاش برای کاهش هر چه بیشتر این زمان می‌باشند.

از عمده خدمات قابل ارائه در امداد پلاس می‌توان به تعویض رادیاتور، پمپ هیدرولیک، دینام، استارت، شیلنگ پایین رادیاتور، درجه باک 206 تیپ 1 و ده‌ها مورد دیگر اشاره کرد که از اتلاف وقت مشتریان جلوگیری کرده و به کاهش سطح ترافیک شهری کمک خواهد کرد.

در این مرحله و بصورت موقت از خودروهای سرویس در محل تنها در شهر تهران برای این طرح استفاده شده که با گسترش و استقبال عمومی مشتریان مقرر شده است امدادگران منتخب هر منطقه نیز با خودروهای تندر پیکاپ این خدمات را در سراسر کشور ارائه کنند.

علاقمندان به کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از خدمات امداد خودرو ایران و طرح امداد پلاس می توانند با شماره ۰۹۶۴۴۰ در سراسر کشور تماس حاصل کنند.

کد خبر 93759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha