خدمات پس از فروش متفاوت مدیران خودرو در سفرها نوروزی

پرشین خودرو: پوشش بیش از 3200 محور مواصلاتی و حضور بیش از 70 تیم امداد جاده‌ای در ایام نوروز97 در جاده‌های ایران فصل جدیدی از پشتیبانی و عرضه خدمات پس از فروش را برای دارندگان محصولات MVM و CHERY رقم زده است.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از واحد خدمات پس از فروش، طرح امداد نوروزی شرکت مدیران خودرو با همکاری 132 نمایندگی مجاز مدیران خودرو و 70 تیم امدادی سیار مستقر در جاده های مواصلاتی کشور در ایام نوروز 97 اجراء و با موفقیت به پایان رسید.

در این طرح که با همکاری بیش از 400 پرسنل فنی دفتر مرکزی، مهندسین و تکنسین های فنی نمایندگان به اجراء درآمده است، بیش از 16500 خدمت و پشتیبانی فنی به دارندگان انواع خودروهای برند MVM و CHERY ارائه شد.

امدادهای بالینی ( تعمیر و رفع ایراد در محل)، راهنمایی تلفنی، پذیرش خودرو در محل نمایندگی‌های شیفت و همچنین حمل رایگان خودرو های گارانتی و غیر گارانتی از جمله مهمترین خدمات ارائه شده در این طرح بوده است.

پیش از این شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو آسایش خاطر و راحتی در سفر، کاهش زمان امداد رسانی، افزایش رضایت مشتریان از سطح خدمات ارائه شده، ارتقاء ایمنی و عبور و مرور و پشتیبانی شبانه روزی را از اهداف این کمپین معرفی کرده بود.

این طرح از 27 اسفند سال گذشته آغاز و تا 14 فروردین 97 بطور گسترده در کلیه راه های مواصلاتی و نمایندگان برتر اجراء شده بود. خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو طی سال های اخیر رشد قابل توجهی در کیفیت ارائه خدمات داشته است به گونه ایی که افزایش سطح رضایتمندی مشتریان گواه این مطلب است و با توجه به هدفگذاری های انجام شده از سوی مدیران خودرو این مسیر با بهبود روز افزون ادامه خواهد داشت.

کد خبر 93815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha