کد خبر 93956
۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۱
ادعای جدید درباره رشوه به داوری‌ها!

پرشین خودرو: بهروز رهبری‌فرد در گفت‌وگویی مدعی شده بود: «ما در استیل‌آذین داور را می‌خریدیم. داور از ما 100 میلیون در هتل استقلال پول به دلار گرفت که ما بازنده نشویم اما ما باختیم.»

به گزارش پرشین خودرو به نقل از روزنامه قانون، هرچند این اتفاق واكنش‌های فراوانی را در فضای مجازی به همراه داشت اما هیچ واكنشی از سوی بازیكنان یا داوران دیدار استیل آذین و سپاهان نوین در پی نداشت. روزنامه «قانون» سراغ بازیكنان و داوران آن دیدار رفته تا ماجرا را از زبان آن‌ها بشنود.

بدون شك عجیب‌ترین اظهارنظر را ابراهیم اسدی انجام داده، هافبك آن روزهای استیل آذین در این باره گفته است: «این مسائل در همان زمان كه سال اول استیل آذین بود، مطرح شد، صحبت های رهبری فرد درست است. هرچند كه جلوی چشم ما این كار را نمی كردند اما بعدها می شنیدیم كه با داوران هماهنگ كرده اند یا برای مثال یك كیف سامسونت پر از پول به تیم حریف داده اند. اینكه چقدر پول به داور داده اند و صحبت هایی از این دست را كه اطلاع ندارم اما همانطور كه گفتم در بازی مقابل شهرداری بندرعباس پیش از بازی و در هتل به ما گفتند این بازی را راحت انجام بدهید، ما كیف سامسونت آوردیم و پول دادیم و قرار است این بازی به نفع ما تمام شود».

خداداد افشاریان، داور، حیدر شكور و داوود رفعتی كمك‌های او در دیدار استیل آذین و سپاهان نوین بودند كه هر یك به «قانون» گفته اند هیچ دریافتی از سوی استیل آذینی‌ها نداشتند. افشاریان به رهبری‌فرد گفته باید برای صحبت‌های خود سند و مدرك ارائه كند و به نظر می‌رسد ماجرا به زودی با یك شكایت پیگیری شود.

کد خبر 93956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha