کد خبر 93983
۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۶
اپلیکیشن رامک یدک معرفی شد +جزئیات

پرشین خودرو: مدیر شبکه خدمات شرکت رامک یدک با اشاره به رونمایی نرم افزار موبایلی رامک یدک گفت: این اَپ موبایلی در سیستم عامل های رایج اندروید از هم اکنون در دسترس مشتریان و صاحبان خودروهای سانگ یانگ است.

به گزارش پرشین خودرو، سید داود مقدسی با بیان این مطلب، در خصوص نرم افزار رامک یدک اظهار داشت: جذب مشتری و نگهداری ارتباط مداوم با مشتری از رموز کسب و کار موفق در بازار امروز است و چیزی که مشتریان امروز به دنبال آن هستند، دریافت خدمات با کمترین زمان ممکن است.


وی ادامه داد: با توجه به زندگی دیجیتال امروز و سبک زندگی مدرن الکترونیکی بایستی بتوان خدمات را از راه دور به مشتریان عرضه کرد و شرکت رامک یدک با ارائه اپلیکیشن خود تصمیم دارد تا در این خصوص بخشی از نیازهای مشتریان خود را به خوبی پاسخ دهد.


مدیر شبکه خدمات شرکت رامک یدک افزود: این اپلیکیشن که در سیستم عامل های رایج موبایل اندروید (و ios بزودی )قابل دسترس است و از اواخر سال ۱۳۹۶ توسط مهندسان و کارشناسان مجرب رامک یدک راه اندازی شد و دسترسی به آن کاملا راحت و کاربردی می باشد.


مقدسی، امکاناتی که از طریق نصب این اپلیکیشن در اختیار مشتریان قرار می گیرد را به طور خلاصه معرفی و اضافه کرد: دکمه استارت، آیکونی که محصولات گروه صنعتی رامک خودرو را نشان می دهد، آیکونی که نمایندگی های مجاز در سراسر ایران را معرفی می کند، آیکون امور مشتریان که نظرات و پیشنهادات توسط مشتریان برای ما جهت بهبود در عملکردمان ارسال می شود و آیکون نوبت دهی که با وارد کردن شماره شاسی خودرو در خواست پذیرش جهت سرویس و تعمیرات ثبت شده و به مشتری شماره پذیرش و تاریخ مراجعه اعلام می شود، تنها قسمتی از امکاناتی است که مشریان رامک خودرو با نصب این افزار به آن دسترسی خواهند داشت.


وی در پایان خاطرنشان کرد: آیکون درخواست امداد خودرو برای مالکان خودروهایی که نیاز به امداد دارند و آیکون ارتباط با ما به منظور ارتباط مشتریان با شرکت رامک یدک در کوتاه ترین زمان ممکن و عضویت در شبکه های اجتماعی در کنار۶ آیکون دیگر از مزایای نصب اپلیکیشن رامک یدک برای مشتریان خودروهای سانگ یانگ است.


علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و یا نصب این نرم افزار به آدرس https://cafebazaar.ir/app/com.ramakyadak.ramak مراجعه کنند.

کد خبر 93983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهرورزان ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
    0 0
    من نیو اکتیون دارم از این برنامه شما سپاسگزارم دم شما گرم که به فکر مشتریانتان هستید