طرح 3 گانه پیش فروش محصولات ایران خودرو آغاز شد + جزئیات

پرشین خودرو: گروه صنعتی ایران خودرو در اردیبهشت ماه 97 محصولات خود را در طرح های پیش فروش عادی، پلکانی و فیروزه ای عرضه می كند. محصولات عرضه شده در این طرح ها مشمول «تخفیف خرید محصول ایرانی» متناسب با خودروی انتخابی در دعوتنامه از 200 تا 800 هزار تومانی می شوند.

به گزارش پرشین خودرو، در پیش فروش عادی، ثبت نام محصولات قابل عرضه ایران خودرو به دو روش یك و دو ویعه ای و با موعد تحویل های شهریور و مهر 97 به مشتریان پیشنهاد شده است. همچنین در این طرح، امكان ثبت نام برای گروه محصولات 405 و پارس و دنا نیز امكانپذیر است که تعیین نوع خودرو هم زمان با ارسال دعوتنامه و فرا رسیدن موعد تحویل صورت می گیرد. در ثبت نام های گروه محصول علاوه بر تخفیف خرید محصول ایرانی، «هدیه همکاری در تولید» نیز به ثبت نام کنندگان تعلق می گیرد.

طرح پیش فروش عمومی موسوم به طرح فیروزه ای و طرح پیش فروش پلكانی، دو نوع دیگری از طرح های پیش فروش اردیبهشت ماه است که گروه صنعتی ایران خودرو به منظور فراهم كردن امكان خرید محصولات ایرانی خود از سوی تمامی گروه های درآمدی جامعه، به اجرا گذاشته است. به منظور حمایت از خریداران محصولات ایرانی، تخفیف خرید كالای ایرانی و هدیه مشاركت در تولید نیز در این روش ها به اجرا گذاشته شده است.

لازم بذکر است که تخفیف خرید محصول ایرانی صرفاً در صورت واریز نقدی مبلغ مابه التفاوت نهایی در مهلت تعیین شده در دعوتنامه و دریافت خودرو پرداخت می شود و در صورت منقضی شدن دعوتنامه و یا انصراف قرارداد، قابل ارائه نخواهد بود. هدیه همكاری در تولید نیز، صرفاً پس از صدور دعوتنامه و دریافت خودرو ارائه می شود، پرداخت این هدیه در قراردادهای انصرافی نیز مشروط به صدور دعوتنامه است.


ثبت نام در این طرح ها از ابتدای اردیبهشت آغاز و تا زمان تكمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. یادآور می شود،‌ ثبت نام در طرح های پیش فروش اردیبهشت ماه صرفا از طریق پایگاه اینترنتی فروش محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir برای متقاضیان فراهم است.

کد خبر 94041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha