کد خبر 94045
۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۵:۱۷
هوای ۲۳ استان کشور بارانی می‌شود

پرشین خودرو: سازمان هواشناسی کشور با صدور اخطاریه‌ای از بارش باران و رعدوبرق در ۲۳ استان کشور خبرداد و اعلام کرد: در ارتفاعات برخی استانها نیز شاهد بارش برف خواهیم بود.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از تسنیم، سازمان هواشناسی کشور با صدور اخطاریه‌ای از تشدید بارش در یکشنبه در استانهای شمال غرب، غرب، البرز غربی و مرکزی و در دوشنبه در جنوب غرب، غرب، مرکز، شمال و شمال شرق کشور خبر داد. متن این اخطاریه به شرح ذیل است:

یکشنبه دوم اردیبهشت: رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید در استانهای کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، شمال و شرق خوزستان، چهارمحال بختیاری، کهکیلویه و بویراحمد، مرکزی، همدان، زنجان، اردبیل، گیلان، غرب مازندران، قزوین، البرز، تهران و بارش برف و باران و رعدوبرق و وزش باد در شمال آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی و ارتفاعات گیلان، غرب مازندران و شمال تهران. همچنین وزش باد شدید در همدان، مرکزی، غرب اصفهان و زنجان.

دوشنبه سوم اردیبهشت: رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید در استانهای اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، شرق خوزستان، غرب فارس، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب و شمال اصفهان، مرکزی، همدان، زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، علاوه بر این بارش برف و باران و رعدوبرق و وزش باد در ارتفاعات استان‌های گیلان، مازندران، شمال تهران، سمنان، شمال و شرق خوزستان، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد پیش‌بینی می‌شود که می‌تواند موجب اختلال در تردد جاده‌های کوهستانی و گردنه‌ها شود.

به سبب شدت بارش در بعدازظهر یک‌شنبه تا‌‌ دوشنبه استانهای فوق که در البرز مرکزی با ذوب برف همراه است و وقوع سیلاب و آب گرفتگی مسیلها و رودخانه‌ها، ‌‌توصیه می‌شود اقدامات لازم برای کاهش خسارات احتمالی به عمل آید.

کد خبر 94045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha