فروش هیوندای i20 با پرداخت 50 میلیون تومان شروع شد +جزئیات

پرشین خودرو: برای خرید یکی از مدل های پر فروش هیوندای در ایران شما به پرداخت مبلغی کمتر از 50 درصد قیمت روز خودرو نیاز دارید تا بتوانید سفرهای تابستانی خود را به یاد ماندنی تر کنید.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، هیوندای یکی از برندهای مورد علاقه و البته مورد اعتماد ایرانیان است. مدل های مختلف این برند در سال های گذشته جزو پرفروش های بازار داخلی بوده اند.
هیوندای i20 یکی از خودروهایی است که به دلیل ساختار و امکاناتی که دارد با استقبال خوبی در بین جوانان ایرانی به خصوص بانوان رو به رو شده است.
هیوندای i20 خودرویی کوچک با امکانات و تجهیزات یک خودروی سدان است. موتور این خودروی هاچ بک با حداکثر قدرت 98.6 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 134 نیوتن در 4000 دور در دقیقه عملکردی مناسب دارد.
گیربکس این خودرو 4 سرعته و اتوماتیک است و جذابیت رانندگی را برای شما افزایش می دهد. ایمنی در خودروی i20 یک آپشن نبوده بلکه الزام است. ایمنی بالاترین الویت در ساخت این خودرو بوده و فدای هیچ چیز نشده است.
سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، سیستم کنترل ایستایی در سربالایی، دوربین و سنسور پارک عقب و 2 ایربگ تنها بخشی از ایمنی مورد نظر هیوندای در i20 است.
برای اطلاع از شرایط فروش این خودروی مدرن که به دکمه Smart Keyless و Auto Light نیز مجهز است مطلب زیر را مطالعه نمایید.
قیمت هیوندای i20 برای تحویل در تیرماه 97، 115 میلیون تومان اعلام شده و شما تنها یک انتخاب برای خرید این خودرو دارید؛ پیش فروش.
کرمان موتوری ها برای پیش فروش این خودرو بخشنامه جدید اعلام کرده اند که بر اساس آن شما می توانید تنها با پرداخت 50 میلیون تومان در زمان ثبت نام، ثبت نام اولیه را انجام داده و مابقی هزینه این خرید را در هنگام صدور دعوتنامه واریز نمایید.
در مدل دوم پیش فروش، شما از 50 تا 60 میلیون تومان به عنوان مبلغ اولیه ثبت نام، واریز خواهید کرد و در ادامه برای تامین بخشی از قیمت خودرو، تسهیلات نیز دریافت می کنید که این مبلغ دریافتی را در بازه 10 الی 30 ماه بازپرداخت خواهید کرد.
زمان تسویه کامل برای این خودرو همزمان با صدور دعوتنامه از سوی شرکت کرمان موتور است. سود مشارکت برای خرید هیوندای i20، و 18درصد و سود انصراف 15 درصد اعلام شده و در صورت تاخیر در تحویل خودرو در تیرماه 97، شرکت به شما 2.5 درصد سود اضافه نیز پرداخت می کند.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این خودرو و شرایط فروش آن، می توانید به نمایندگی های کرمان موتور در سراسر کشور و یا وب سایت این خودرو ساز مراجعه نمایید.

کد خبر 94164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha