تعیین تکلیف خودرو‌هایی که به صورت ممنوع ثبت سفارش شده‌اند

پرشین خودرو: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران با اشاره به خودرو‌هایی که به صورت غیرقانونی در سال گذشته ثبت سفارش شده است گفت: اگر خودرو‌های مذکور وارد شده باشد جزو اموال قاچاق محسوب می‌شود که طی بررسی و پیگیری‌ برخورد قضایی لازم صورت خواهد گرفت.

به گزارش پرشین خودرو به نقل ازمیزان، محمدعلی اسفنانی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران با اشاره به خودرو‌هایی که به صورت غیرقانونی در سال گذشته ثبت سفارش شده است، بیان کرد: این خودرو‌ها زمانی که ثبت سفارش ممنوع بوده ثبت شده‌اند که با توجه به این موضوع واردات آن غیرقانونی محسوب می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: اگر خودرو‌های مذکور وارد شده باشد به طور قطع جزو اموال قاچاق محسوب می‌شود و با بررسی و پیگیری‌های لازم برخورد قضایی صورت می‌گیرد.

اسفنانی بیان کرد: ورود خودرو‌ها اگر به طور غیرقانونی باشد طبیعتا قاچاق است که طبیعتا کالا‌های ممنوعه و مجاز مشروط تلقی می‌شود و درباره آن قانون تصمیم خواهد گرفت.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، هفته گذشته دفتر جرائم سازمان‌یافته گمرک ایران در ابلاغیه به گمرکات اجرایی 6 هزار 481 خودرو را به ‌دلیل استفاده از ثبت سفارش‌های جعلی مشمول مقررات کالای قاچاق اعلام کرده است، بر اساس گزارش این مرکز، تمامی خودروهایی که ثبت سفارش آنها از 28 تیر ماه 96 تا 9 دی ماه سال قبل انجام شده باشد، به‌دلیل استفاده از ثبت سفارش‌های شائبه‌دار مشمول مقررات قاچاق شده است.

کد خبر 94214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha