تراکتورسازی خصوصی می شود

پرشین خودرو: سرپرست جدید باشگاه تراکتورسازی گفت: تراکتورسازی خصوصی می شود.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از مهر، عباس الیاسی ظهر امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: چهار سالی است که در کنار خانواده باشگاه تراکتورسازی حضور دارم و تاکنون بیشتر نگاهم به مسائل اقتصادی بوده و در این مسائل کنار مدیرعامل بودم.

وی افزود: هدف ما از حضور در باشگاه تراکتورسازی انتقال این باشگاه به بخش خصوصی است که هواداران هم خواهان این موضوع هستند و ما هم می‌خواهیم اقدامات لازم را در این راستا انجام دهیم. البته باید بدانیم انتقال باشگاه‌هایی مثل تراکتورسازی، پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی کار دشواری است و با همه این مسائل ما تمامی تلاشمان را به کار می‌گیریم تا این اتفاق طی روزهای آینده رخ دهد.

سرپرست جدید باشگاه تراکتورسازی خاطرنشان کرد: سردار خرم فرمانده سپاه عاشورا عنوان کردند که قصد واگذاری این باشگاه را داریم و ما هم می‌خواهیم ترازهای مالی باشگاه را تنظیم کنیم تا این اتفاق خیلی زود رخ دهد.

سرپرست جدید باشگاه تراکتورسازی با اشاره به ارتباط خوب خود با زنوزی گفت: زنوزی یکی از دوستان خوب من است که به‌عنوان یک هوادار پیش‌قدم شده و یک هواپیمای اختصاصی در اختیار باشگاه قرار داده است تا تیم را برای سفر به اهواز همراهی کند.

وی درباره توجه به استعدادهای موجود در سطح استان خاطرنشان کرد: در دهه‌های قبل باشگاه تراکتورسازی نزدیک ۱۲ بازیکن در تیم ملی داشت ولی در حال حاضر شرایط به‌گونه‌ای دیگر رقم خورده است. من معتقدم باید به استعدادهای موجود در خطه آذربایجان بها دهیم و به این دلیل علاقه‌مندم تا در تیم‌های پایه سرمایه‌گذاری لازم را داشته باشیم.

کد خبر 94229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha