آمادگی مترو برای ارائه خدمات در زمان نمایشگاه بین‌المللی کتاب

پرشین خودرو: مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از آمادگی کامل مترو برای ارائه خدمات مناسب به شهروندان در زمان برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل ازباشگاه، فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه  با اشاره به برپایی نمایشگاه کتاب در مصلی تهران، اظهار کرد: قرار گرفتن دو ایستگاه مصلی امام خمینی(ره) در خط یک و ایستگاه شهید بهشتی در خطوط یک و 3 مترو در ضلع شمالی و جنوبی مصلی تهران سبب شده تا بهترین راه برای دسترسی به نمایشگاه بین‌المللی کتاب استفاده از مترو باشد.

وی تصریح کرد: شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه برای تسهیل در تردد مسافران برای رفتن به نمایشگاه  کتاب از طریق شبکه ریلی درون شهری از روز چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه تا شنبه 22 اردیبهشت ماه با استفاده از حداکثر نیروی انسانی و تجهیزات تلاش می‌کند تا بهترین خدمات‌رسانی صورت گیرد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه با اشاره به کاهش فاصله حرکت قطارها در خطوط یک و 3 مترو در زمان برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب، گفت: در این ایام فاصله حرکت قطارهای خط یک هر 4 دقیقه یکبار خواهد بود.

نوبخت افزود: فاصله حرکت قطارهای خط 3 در روزهای تعطیل 12 دقیقه است که در ایام برگزاری نمایشگاه این رقم به 9 دقیقه کاهش می‌یابد تا خدمات رسانی مطلوبی به شهروندان داشته باشیم.

وی در ادامه با بیان اینکه افرادی که از سایر شهرها برای بازدید از نمایشگاه بین المللی کتاب به تهران سفر می‌کنند، برای رسیدن به مصلی می‌توانند از مترو استفاده کنند، به همین منظور افرادی که با قطار به تهران سفر می‌کنند می‌توانند با استفاده از ایستگاه راه‌آهن در خط 3 مترو تهران خود را به ایستگاه شهید بهشتی برسانند و از نمایشگاه کتاب بازدید به عمل آورند.

وی ادامه داد: افرادی هم که از طریق هواپیما به تهران سفر می‌کنند نیز می‌توانند با استفاده از ایستگاه پایانه یک و 2 و یا پایانه 4 و 6 فرودگاه مهرآباد واقع در خط 4 مترو تهران خود را به ایستگاه دروازه دولت برسانند و در آنجا با استفاده از قطارهای خط یک مترو تهران به ایستگاه‌های شهید بهشتی و مصلی امام خمینی(ع) و محل برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران دسترسی یابند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه خاطرنشان کرد: در ایام برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در صورت نیاز قطارهای فوق‌العاده در تمامی خطوط اعزام خواهند شد تا از ازدحام مسافران در ایستگاه‌ها جلوگیری شود.

کد خبر 94263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha