در صحن پارلمان شهری اعلام شد: محل برگزاری نمایشگاه خودرو تهران، شهر آفتاب است

پرشین خودرو: عضو شورای شهر تهران در صحن پارلمان شهری تهران گفت: برگزاری نمایشگاه خودرو در محل نمایشگاه بین المللی تهران بر خلاف مصوبه شورا است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، احمد مسجد جامعی عضو شورای شهر تهران، با بیان این مطلب در تذکری در صحن پارلمان شهری پایتخت گفت: برگزاری نمایشگاه خودرو تهران در محل خیابان سئول(محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران) بر خلاف مصوبه شورا است و باید طبق قانون در محل نمایشگاه شهر آفتاب برگزار شود.

 

 

به گفته مسجد جامعی، به تازگی اعلام شده که قرار است نمایشگاه خودرو تهران در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شود و اعضای شورای شهر تهران در این خصوص از موضع خود مبنی بر جلوگیری از برپایی این نمایشگاه، کوتاه نخواهند آمد.

 

همچنین سید محمود میر لوحی دیگر عضو شورای شهر تهران در صحن پارلمان شهری متذکر شد: سال گذشته بنا شد نمایشگاه شهر آفتاب را بفروشند و مثل بقیه موارد هزینه کنند که خوشبختانه ما شهر آفتاب را حفظ کردیم.

 


وی با توجه به اینکه طی شش ماهه دوم سال 96 که مدیریت جدید مستقر شد حدود 250 درصد رشد افزایش درآمد داشته ایم، اضافه کرد: توافقی با همکاری وزیر صنعت، معدن و تجارت و آقای نجفی شهردار وقت امضاء شده است تا هر چه زودتر شاهد انتقال تمام نمایشگاه های تهران به شهر آفتاب باشیم.


میرلوحی افزود: خواهش می کنیم 3 نفر نماینده از وزارت صنعت و 3 نفر نماینده از شهرداری انتخاب شوند تا انتقال نمایشگاه بین المللی به شهر آفتاب و دادن سهام به وزارت صنعت انجام شود و تلاش کنیم تا این منطقه به منطقه ویژه اقتصادی تبدیل گردد و به عنوان یک نمایشگاه فرا ملی و منطقه ای از آن بهره برداری شود.


یادآور می شود که اعضای شورای شهر در جلسه امروز به شدت با برگزاری نمایشگاه خودرو در محل نمایشگاه های بین المللی شهر تهران(خیابان سئول) مخالفت و برنامه ریزی برای برپایی آن را مغایر با مصوبات شورا دانستند.

کد خبر 94274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha