نامه نگاری با وزارت صنعت برای لغو نمایشگاه خودرو تهران در سئول

پرشین خودرو: رئیس شورای شهر تهران در جلسه امروز پارلمان شهری پایتخت در خصوص برگزاری نمایشگاه خودرو در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران(خیابان سئول) تذکر جدی داد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در جلسه امروز شورای شهر تهران بحث بر سر برگزاری نمایشگاه خودرو در محل نمایشگاه های بین المللی تهران مورد بحث و تذکر نمایندگان مردم تهران در شورا قرار گرفت.


پس از بیان ایرادات احمد مسجد جامعی و توضیحات سید محمود میرلوحی از اعضای شورای شهر تهران در خصوص توافقات محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت و شهردار وقت تهران در سال گذشته مبنی بر تغییر نگاه و ساختار نمایشگاه بین المللی تهران، رییس شورای شهر تهران نیز به این اتفاق واکنش نشان داد.


محسن هاشمی با اعلام اینکه در مصاحبه خود با رسانه ها و به صورت شفاهی در خصوص برگزاری نمایشگاه خودرو تهران در محل مورد نظر یعنی خیابان سئول تهران تذکر داده است، تاکید کرد: شورای شهر تهران به صورت مکتوب در نامه ای به وزیر صنعت، معدن و تجارت، و همچنین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران مخالفت خود را با برگزاری نمایشگاه خودرو در محل دائمی نمایشگاه های تهران در خیابان سئول اعلام و درخواست لغو این رخداد را به صورت کتبی به دست محمد شریعتمداری وزیر صنعت خواهد رساند.

کد خبر 94285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha