کد خبر 94296
۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰
پیشی گرفتن مسی از رونالدو

پرشین خودرو: لیونل مسی ، فوق ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا در صدرپردرآمدترین بازیکنان دنیای فوتبال قرار گرفت و از کریس رونالدو پیشی گرفت.

به گزارش پرشین خودرو به نقل ازنشریه فرانس فوتبال لیست پردرآمدترین بازیکنان و سرمربیان فوتبال دنیا در فصل 18-2017 را منتشر کرده که در این لیست لیونل مسی، مهاجم بارسلونا با 126 میلیون یورو درآمد ناخالص (قبل از کسر مالیات) در صدر قرار دارد که این رقمی بالغ بر 30 میلیون یورو بیش از چیزی است که رقیب پرتغالی او در رئال مادرید، کریستیانو رونالدو در مدتی مشابه داشته است. رونالدو در فصلی که به هفته‌های پایانی‌اش رسیده با احتساب تمام حقوق، جوایز و درآمدهای 94 میلیون یورو درآمد داشته است.

سومین نفر در لیست پردرآمدترین بازیکنان دنیا نیمار، مهاجم برزیلی پاری‌سن‌ژرمن است که در این فصل 81.5 میلیون یورو درآمد داشته است. پس از او گرث بیل، بال ولزی رئال مادرید با وجود فصل کم فروغی که داشته است با درآمدی 44 میلیون یورویی در رده چهارم است. پنجمین نفر جرارد پیکه مدافع میانی بارسلونا است که در همین مدت 29 میلیون یورو درآمد داشته است.

مسی در حالی صدرنشین جدول رده‌بندی پردرآمدترین بازیکنان فوتبال دنیا در فصل جاری شده است که او فصل گذشته این جایگاه را به رونالدو داده بود. فصل گذشته رونالدو 87.5 میلیون یورو درآمد داشت در حالی که مسی 76.5 میلیون یورو درآمد کسب کرد. طبق گزارش فرانس فوتبال، لیونل مسی اولین بازیکن تاریخ است که در یک سال درآمدی بیش از 100 میلیون یورو دارد.

در همین حال فرانس فوتبال لیست پردرآمدترین سرمربیان دنیای فوتبال را هم منتشر کرده است که در این فهرست، ژوزه مورینیو با 26 میلیون یورو برای دومین سال متوالی در صدر قرار گرفته است. پس از او مارچلو لیپی سرمربی ایتالیایی تیم ملی چین با 23 میلیون یورو در رده دوم قرار دارد و دیه‌گو سیمئونه (اتلتیکو مادرید) با 22 میلیون یورو، زین‌الدین زیدان (رئال مادرید) با 21 میلیون یورو و پپ گواردیولا (منچسترسیتی) با 20 میلیون یورو در رده‌های بعدی قرار دارند.

کد خبر 94296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha