کد خبر 94302
۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۶
دانشگاه آزاد از تلگرام  خارج شد

پرشین خودرو: کلیه معاونت‌ها، ادارات، واحدها، مراکز آموزشی و سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی از امروز موظف به خروج از تلگرام و ادامه فعالیت در پیام رسان‌های داخلی هستند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل ازایسنا، با دستور فرهاد رهبر مبنی بر پاسداشت منافع ملّی و حمایت از پیام‌رسان‌های داخلی، کلیه معاونت ها، ادارات ، واحدها، مراکز آموزشی و سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی موظف به خروج از تلگرام و ادامه فعالیت در پیام رسان های داخلی شدند.

در همین راستا نیز اداره کل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی از این پس فقط فعالیت خود را در پیام رسان های داخلی ادامه خواهد داد و کاربران می‌توانند از طریق نشانی‌های اعلام شده به عضویت کانال روابط عمومی در پیام رسان های داخلی در آمده و از آخرین اخبار ، اطلاعیه ها ، بخشنامه ها و مطالب مرتبط بهره‌مند شوند.

لازم به ذکر است کانال روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان تنها منبع رسمی اطلاع‌رسانی دانشگاه، حاوی اخبار، رویدادها و تبلیغات است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، علاقه‌مندان می توانند برای عضویت در کانال روابط عمومی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، به آدرس‌های ذیل مراجعه فرمایند.

کد خبر 94302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha