کد خبر 94321
۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۶
تبرئه معاون اسبق شركت دخانیات

پرشین خودرو: ملك آسا در سال 1390 متهم شده بود با همكاری مدیرعامل اسبق شركت دخانیات ایران اقدام به خرید ملكی برای ساختمان ستادی شركت دخانیات كرده و در مراحل خرید و بازسازی آن، تخلفات مالی انجام داده است.

به گزارش پرشین خودرو، با رای دیوان عالی كشور، كریم ملك آسا، معاون اسبق صنعتی و تولیدی شركت دخانیات ایران از اتهام اختلاس مالی تبرئه شد.

ملك آسا در سال 1390 متهم شده بود با همكاری مدیرعامل اسبق شركت دخانیات ایران اقدام به خرید ملكی برای ساختمان ستادی شركت دخانیات كرده و در مراحل خرید و بازسازی آن، تخلفات مالی انجام داده است.

در همان سال، پرونده ای برای او در دادگستری كل استان تهران تشكیل شد و او به اتهام ارتكاب به تخلفات مالی تحت پیگرد قرار گرفت. اما در حالی كه هنوز رأی دادگاه قطعی نشده و در مرحله اعاده دادرسی بود، یكی از خبرگزاری های كشور اقدام به انتشار این خبر كرد.

با این وجود، پس از آن كه در سال 97 و پس از قبولی اعاده دادرسی و صدور حکم برائت از سوی شعبه ۶۹ دادگاه تجدید نظر استان تهران برای وی از اتهام وارده، خبرگزاری مذكور حاضر به انتشار خبر تبرئه كامل ملك آسا نشده و از آن طفره رفته است.

کد خبر 94321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha