فشار مدیران دولتی برای مشارکت حداکثری در یک تصمیم اشتباه

پرشین خودرو: تنها چند سال از فشارها برای تغییر محل برگزاری نمایشگاه های پر بازدید از داخل تهران به شهر آفتاب می گذرد اما حالا چه شده است که این فشارها کامل رنگ عوض کرده و کاری اشتباه را نه تنها ترویج بلکه دستور می دهند!

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، چند روزی است که تبلیغات از گوشه و کنار برای برگزاری نمایشگاه خودرو در قلب منطقه پرترافیک پایتخت یا همان نمایشگاه بین المللی در اتوبان چمران به گوش می رسد و کارشناسان حوزه خودرو و البته بخش حمل و نقل را با این سوال مواجه کرده است که چرا؟!

بازگشت به عقب و تکرار رویه ای اشتباه که تنها بار ترافیکی پایتخت را از بد به بد تر تبدیل می کند با چه دلیلی رخ می دهد. آیا این همه شعار که در مورد کاهش ترافیک درون شهری با خروج محل برگزاری نمایشگاه خودرو داده شد و آن همه هزینه برای ساخت محل جدید نمایشگاه بین المللی در شهر آفتاب فقط برای تاریخ و زمان خاصی بود و در سال 97 تاریخ انقضای آن رسیده و حال، روز از نو؛ روزی از نو!

در روزهای گذشته مدیران ذی ربط و ناظر بر صنعت و بازار خودرو با حجم بسیار زیادی از سوالات و شبهات رو به رو شدند اما واکنش ایشان به این همه سوال و شبهه تنها سکوت بود و البته شنیده های ما از شرکت ها و مجموعه های دخیل در صنعت خودرو از فشاری بسیار بر ایشان برای حضور حداکثری در نمایشگاه نوظهور خودرو در پایان همین ماه خبر می دهد!

اینجاست که باید پرسید این همه لج بازی برای چه کسی سود دارد؟ برای مردم و یا برای ...!

تنها چند سال از فشارها برای تغییر محل برگزاری نمایشگاه های پر بازدید از داخل تهران به شهر آفتاب می گذرد اما حالا چه شده است که این فشارها کامل رنگ عوض کرده و کاری اشتباه را نه تنها ترویج بلکه دستور می دهند!

شاید آلودگی هوای پایتخت دیگر خیلی نرمال شده است و مردم خوب پایتخت تحمل این همه سالم بودن هوا را ندارند؟

شاید هم از میزان مخاطبان رادیو به دلیل نبود ترافیک های ساعتی کم شده است و دوستان برای فرهنگ سازی می خواهند بار ترافیکی ساعتی را افزایش دهند تا مخاطبان یک رسانه خوب افزایش پیدا کند؟

و البته از این دست شاید ها بسیار می توان بیان کرد اما همه این شبهات نه برای پر کردن صفحه و گزارش رسانه ای بلکه برای بیدار شدن برخی مدیران از خواب و تغییر دغدغه هایی است که گویی دیگر رنگ محیط زیستی و شهروندی ندارند.

متاسفانه باید گفت نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو تهران به عنوان بزرگترین رخداد خودرویی در کشور در حالی وارد سومین سال بازگشتش در تهران و شهر آفتاب می شود که برخی از ... استمرار آن را در محیطی آرام و بدون دغدغه ترافیک و آلودگی هوا را بر نمی تابند!

کد خبر 94356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha