کد خبر 94357
۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶
کنار رفتن سیمئونه از لیست آرسنال

پرشین خودرو:بر اساس گزارش یک نشریه انگلیسی، سرمربی تیم ملی آلمان و سرمربی اتلتیکومادرید را باید از لیست کاندیداهای سرمربیگری آرسنال کنار گذاشت.

به گزارش پرشین خودرو به نقل ازتسنیم، آرسن ونگر سرانجام پس از 22 سال حضور روی نیمکت آرسنال در پایان فصل جاری از سمت سرمربیگری این تیم کنار خواهد رفت. در روزهای اخیر رسانه‌های انگلیسی گزارش‌هایی از کاندیداهای احتمالی جانشینی ونگر منتشر کرده‌اند و از نام‌هایی همچون توماس توخل، تیری آنری، پاتریک ویرا، کارلو آنچلوتی، لئوناردو ژاردیم، یواخیم لو، لوئیس انریکه و دیه‌گو سیمئونه به عنوان گزینه‌های سرمربیگری توپچی‌ها یاد کرده‌اند.

روزنامه «تایمز» انگلیس در شماره امروز (چهارشنبه) خود گزارش داد، یواخیم لو سرمربی بعدی آرسنال نخواهد بود، چرا که پس از گذشت مدت طولانی از حضورش روی نیمکت تیم ملی آلمان، ممکن است پس از جام جهانی 2018 بخواهد استراحت کند و به همین خاطر سرمربی مانشافت از لیست کاندیداهای سرمربیگری آرسنال کنار خواهد رفت.

در حالی که از دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکومادرید هم به عنوان یکی از گزینه‌های سرمربیگری آرسنال یاد شده است، «تایمز» مدعی شد که سرمربی آرژانتینی روخی‌بلانکو علاقه‌ای به حضور روی نیمکت این تیم لندنی ندارد و به این ترتیب نام وی را هم باید از لیست موردنظر خط زد.

بر اساس گزارش «تایمز»، سران باشگاه یوونتوس هم نمی‌خواهند به ماسیمیلیانو آلگری اجازه جدایی از این تیم را بدهند، از این‌رو این سرمربی ایتالیایی هم بعید است که به نیمکت آرسنال برسد.

با تمام این تفاسیر به نظر می‌رسد که لوئیس انریکه، سرمربی پیشین تیم‌های رم و بارسلونا، جدی‌ترین گزینه جانشین آرسن ونگر در آرسنال باشد.

کد خبر 94357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha