کد خبر 94389
۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۹
اینستاگرام به روز رسانی شد

پرشین خودرو: اینستاگرام به روز رسانی شد و در این به روز رسانی، استوری های اینستاگرامی امکان بارگذاری چند عکس همزمان را کسب کرده اند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ورج، قابلیت استوری های چندگانه، در سیستم عامل های اندرویدی امکان پذیر شده است. بنابراین کاربران می توانند چندین عکس و فیلم را در یک مرحله همزمان با دیگر کاربران به اشتراک بگذارند.

تا پیش از این، اگر می خواستید چند عکس یا فیلم را به بخش استوری اینستاگرام خود اضافه کنید، باید برای هر بخش یک مرحله جداگانه را طی می کردید. اما اکنون شرایط تغییر کرده و کاربران می توانند برای ارسال عکس و فیلم های همزمان خود از آیکون جدیدی که در گوشه سمت راست بالای صفحه وجود دارد استفاده کنند.

بنابراین هنگامی که روی آن بخش ضربه بزنید، گالری گوشی شما نمایش داده می شود و در نتیجه شما می توانید تا 10 عکس و فیلم را برای ارسال در یک مرحله انتخاب کنید. هنگامی که محتوا انتخاب شد، یک پیش نمایش از چگونگی همگام شدن اطلاعات با یکدیگر را مشاهده خواهید کرد.

در این بین گزینه ای نیز برای افزودن برچسب ها، متن و سایر موارد به هر یک ازاین عکس و فیلم ها وجود دارد.

استفاده از این قابلیت جدید یک موفقیت کامل برای افرادی است که اغلب مشکل کمبود وقت دارند و نیاز دارند که به سرعت چندین محتوا را منتشر کنند. این قابلیت را می توان به طور ویژه برای نهادهای خبری مفید دانست .

افزون بر این در به روزرسانی جدید اینستاگرام امکان خودکار تگ کردن افراد و مکان هایی که در آن عکاسی کرده اید، وجود دارد. بنابراین وقتی که یک تصویر را به اشتراک می گذارید، می توانید با خیال راحت و با یک میانبر کوچک عس ها را تگ شده تحویل بگیرید.

در حال حاضر این به روز رسانی در اندروید وجود دارد و برای ios هنوز در دسترس نیست.

کد خبر 94389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha