اولین کراس اوور تمام الکتریکی بی ام و معرفی شد +تصاویر

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی بی ام و در جدیدترین دوره از نمایشگاه بین المللی پکن چین، اولین خودروی کراس اوور تمام الکتریکی خود با عنوان iX3 را رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، از 5اردیبهشت ماه جاری( 25 آوریل )، یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه های کشور چین کار خود را در پایتخت این کشور یعنی شهر "پکن" آغاز کرده است و بسیاری از شرکت‌های خودروساز بومی این فرصت را بدست آورده‌اند تا محصولات خود را معرفی کنند.

 


اما در این بین شرکت‌های خودروساز خارجی هم دیده می‌شود که برخی از جدیدترین محصولات خود را در این نمایشگاه رونمایی کرده‌اند، از جمله شرکت خودروسازی "بی.ام.و" که با حضور خود در این نمایشگاه، از اولین کراس اوور تمام الکتریکی خود تحت عنوان iX3 رونمایی کرده است.

 


همانطور که می‌دانید، حرف i برای معرفی خودروهای پلاگین هیبریدی و یا تمام الکتریکی شرکت خودروسازی "بی.ام.و" مورد استفاده قرار می‌گیرد که به نیروی الکتریکی وابستگی دارند و در این زمینه می‌توان به محصولاتی همچون i3 و i8 اشاره داشت، حال شرکت خودروسازی بی.ام.و با راه اندازی یک سیستم محرک تمام الکتریکی بر روی خودروی کراس اوور X3، نام آن را اصلاح کرده و به iX3 تبدیل کرده است تا اولین خودروی شاسی بلند تمام الکتریکی "بی ام و" بهتر و سریع‌تر شناسایی شود. هرچند این محصول در قالب یک خودروی کانسپت معرفی شده و همچنان در حال توسعه است.

 


 

در بخش فنی اتومبیل، شرکت خودروسازی بی.ام.و از سیستم محرک تمام الکتریکی با خروجی قدرت 270 اسب بخاری استفاده کرده است که نیروی بیشتری نسبت به مدل‌های xDrive30i و یا مدل دیزلی xDrive30d تولید می‌کند، اما همچنان خروجی قدرت کمتری نسبت به قوی‌ترین عضو خانواده، یعنی بی.ام.و M40i خواهد داشت.

 


 

در هر صورت، این سیستم محرک تمام الکتریکی نیروی مورد نیاز خود را از باتری‌های 70 کیلووات ساعت تامین می‌کند که با یکبار شارژ کامل آن می‌توانید تا حداکثر مسافت 400 کیلومتر رانندگی کنید و با اتمام شارژ باتری‌های اتومبیل، می‌توانید از شارژرهای سریع 150 کیلووات ساعت استفاده کرده و ظرف 30 دقیقه باتری‌های اتومبیل را شارژ کنید.

 

کد خبر 94456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha