جزییات و تصاویر رسمی از خودروی سدان بی وای دی +تصاویر

پرشین خودرو: خودروسازی بی.وای.دی نسخه جدید سدان Qin را با لقب جدید Pro یا پلاس یا جدید را در نمایشگاه بین المللی پکن 2018 به همراه انتشار تصاویر رسمی معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در ماه آوریل سال جاری، نمایشگاه بین المللی "پکن" کار خود را در کشور چین آغاز کرده است و میزبان خودروسازان بزرگ چینی و همچنین شرکت‌های خودروساز خارجی با محصولات ویژه خود بوده است که پیش از این برخی از مهم‌ترین خودروهای معرفی شده در این نمایشگاه چینی را در پرشین خودرو معرفی کردیم.
 


حال یکی از شرکت‌های حاضر در نمایشگاه پکن چین، شرکت خودروسازی BYD خواهد بود که نسخه جدید بی.وای.دی Qin را معرفی کرده است که جزییات آن را در ادامه بررسی قرار می‌دهیم.
 


در خصوص مشخصات فنی، می‌توان گفت که خودروی جدید BYD با طول کلی 4765 میلی متر، عرض 1837، ارتفاع 1495 میلی متر و همچنین با فاصله بین دو محور 2718 میلی متر ساخته شده است که برای تولید نیروی مورد نیاز خود برای حرکت، از سیستم محرک پلاگین هیبریدی با موتور 1.5 لیتری چهار سیلندر توربوشارژر سود می‌برد که دارای نیروی 154 اسب بخاری بوده و توسط یک موتور الکتریکی 150 اسب بخاری حمایت می‌شود که در مجموع باعث شده حداکثر خروجی قدرت 304 اسب بخاری بدست آید.
 


طبق ادعای شرکت سازنده، با ارسال این نیروی 154 اسب بخاری به سمت چرخ‌های محرک اتومبیل، می‌توان به حداقل شتاب صفر تا صد 5.9 ثانیه رسید و یا حداکثر سرعت 200 کیلومتر بر ساعت خواهد داشت، این درحالیست که شرکت سازنده ادعا می‌کند برای کارکرد 100 کیلومتر اتومبیل به صورت ترکیبی، تنها نیاز به مصرف سوخت 1 لیتری خواهید داشت که در نوع خود شگفت انگیز است!.


شرکت خودروسازی BYD برای عرضه محصولات خود در بازار چین، عموما از سیستم‌های محرک مشابه با مدل‌های قبلی استفاده می‌کند.
 

 

 


بر روی مدل‌های فعلی سدان Qin که با حداقل قیمت 185 هزار و 900 یوان و حداکثر قیمت 252 هزار و 900 یوان عرضه می‌شود، یک موتور توربوشارژر 1.5 لیتری با خروجی قدرت 154 اسب بخاری مورد استفاده قرار گرفته است و با اضافه شدن موتور الکتریکی در نسخه هیبریدی، خروجی قدرت اتومبیل به حداکثر 218 اسب بخار افزایش پیدا کرده است، حال شرکت خودروسازی BYD در نسخه‌های جدید این خودرو از همان پیشرانه درون سوز 1.5 لیتری توربوشارژر استفاده کرده است، اما موتور الکتریکی اتومبیل قوی‌تر شده است که جزییات آن را در بالا ذکر کردیم.

کد خبر 94478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha