150 خودرو جدید در نمایشگاه خودرو پکن معرفی شد

پرشین خودرو: سی امین دوره نمایشگاه خودروی چین برای چهاردهمین بار در شهر پکن با حضور برندهای مطرح اروپایی و آسیایی در حال برگزاری است.

علی عاجزی مدیر برگزاری نمایشگاه خودرو تهران، در گفت وگو با خبرنگار پرشین خودرو در حاشیه نمایشگاه خودرو پکن، با بیان این مطلب گفت: چهاردهمین نمایشگاه خودروی پکن در فضایی بالغ بر 220 هزار متر مربع و با 1022 دستگاه خودرو میزبان علاقه مندان این صنعت است.

 

وی ادامه داد: چنانچه بخواهم یک نگاه اجمالی به این دوره از نمایشگاه خودروی پکن بیاندازیم باید عرض کنم که چینی ها تمام توان خود را برای برگزار کردن یک رویداد مهم بین المللی با استانداردهای جهانی به کار بسته و موفق نیز بوده اند.


 

 


 


وی با بیان اینکه 1200 شرکت کننده داخلی و خارجی در دو بخش خودرو و صنعت قطعه سازی با مشارکت 14 کشور جهان در این نمایشگاه حضور یافته اند، افزود: به عنوان یک فرد فعال در صنعت نمایشگاهی و برگزارکننده نمایشگاه های مختلف صنعت خودرو در ایران، عرض می کنم که نمایشگاه پکن به شدت به استانداردهای جهانی نزدیک است و خدمات بسیار عالی و با کیفیتی در این محیط ارائه می شود.


مدیر برگزاری نمایشگاه خودرو تهران تصریح کرد: آمار بازدید و استقبال از نمایشگاه پکن بسیار خوب است و موضوع مهم و قابل توجه حضور تمامی برندهای مطرح و بزرگ جهان در نمایشگاه می باشد که مورد استقبال بی نظیر علاقه مندان به صنعت خودرو قرار گرفته است.


وی در خصوص رویدادهای مهم روزهای اول برگزاری نمایشگاه خودرو پکن گفت: 150 خودروی جدید در این نمایشگاه رونمایی و معرفی شد. همچنین 16 دستگاه خودروهای برندهای خارجی در این نمایشگاه رونمایی گردید و 64 دستگاه کانسپت خودرو نیز به نمایش درآمد که بازگو کننده خوبی برای صنعت و بازار خودرو در دهه های آینده است.


عاجزی حضور پرقدرت هیبریدی ها درنمایشگاه پکن را مهم ارزیابی کرد و افزود: کشور میزبان نمایشگاه سهم بالایی در معرفی هیبریدی ها داشت و در مجموع 174 دستگاه خودروی برقی و هیبریدی در این نمایشگاه حضور دارد که 124 دستگاه آن از تولیدات خودروسازان چینی است.


وی افزود: در نمایشگاه امسال موضوعی که برای شخص بنده مهم بود اینکه نمایشگاه از لحاظ فضا و توسعه متراژ رشد چشمگیری داشته و بعضا از برخی از نمایشگاه های مهم جهان نیز بزرگ تر شده است.


مدیر با تجربه صنعت نمایشگاهی کشور تاکید کرد: امیدوارم بتوانیم استانداردهای جهانی را در نمایشگاه خودروی تهران در شهر آفتاب نیز اجرا کنیم و در این راه غرفه داران و مشارکت کنندگان می توانند با غرفه سازی های مناسب و استفاده از سازه های استاندارد ما را در دستیابی به اهداف خود که همانا داشتن نمایشگاهی در سطح استاندارد جهانی است یاری کنند.


براساس این گزارش چهاردهمین نمایشگاه خودروی پکن از 5 اردیبهشت ماه جاری آغاز و تا 14 اردیبهشت ماه این نمایشگاه برپا خواهد بود.


یادآور می شود که سومین نمایشگاه بین الملی خودرو تهران نیز در 22 تا 26 آبان ماه امسال در محل نمایشگاهی شهر آفتاب میزبان علاقه مندان خودرو کشور خواهد بود.

کد خبر 94488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha