کد خبر 94503
۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۹
4 ویژگی جدید اینستاگرام

پرشین خودرو: طبق اطلاعات جدید اینستاگرام 4 قابلیت‌ واکنش سریع به استوری ، فیلمبرداری سوپر اسلوموشن ، مخفی کردن پست‌ها در فید و تم جدید برای استوری‌های ارشیو شده را آزمایش می‌کند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از باشگاه، طبق اطلاعات منتشر شده، اینستاگرام برای توسعه نرم‌افزارش و افزایش محبوبیت خود، درحال آزمایش 4 قابلیت‌ جدید از با عنوان  واکنش سریع به استوری ، فیلمبرداری سوپر اسلوموشن ،  مخفی کردن پست‌ها در فید  و  تم جدید برای استوری‌های ارشیو شده  است که در ادامه به این قابلیت ها می پردازیم.

واکنش سریع به استوری

قابلیت Reactions To Stories به شما این امکان را میدهد تا شبیه به فیسبوک، هنگامی که استوری دوست‌تان را مشاهده می‌کنید بتوانید با استفاده از اموجی‌های ثابت به صورت سریع نسبت به استوری‌ها واکنش نشان دهید.

فیلمبرداری سوپر اسلوموشن

قابلیت Slow-Mo یک حالت جدید در دوربین اینستاگرام است که به کمک آن میتوانید همانند گوشی های پرچمدار، فیلمبرداری سوپراسلوموشن را تجربه کنید.

مخفی کردن پست‌ها در فید

با امکان جالب Mute post میتوانید پست‌های صفحه‌ای را که دنبال می کنید، در بخش فیدها را در حالت سکوت قرار دهید و به این ترتیب دیگر برای شما به نمایش در نخواهد آمد. به عنوان مثال اگر از روی تعارف شخصی را دنبال می کنید، با این امکان میتوانید بدون نیاز به آنفالو کردن، دیگر پست‌هاش را مشاهده نکنید.

تم جدید برای استوری‌های ارشیو شده

آخرین تغییری که اینستاگرام در حال آزمایش آن است، به بخش Story Archive مربوط می شود. این قابلیت تم جذاب‌تری را برای نمایش استوری‌های آرشیو شده به ارمغان میاورد.

کد خبر 94503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha