نمایش شاهکار صنعت خودرو فرانسه در کنار هنر ناب ایرانی

پرشین خودرو: آرین موتور هم زمان با فروش «دی.اس7 کراس بک» در تصمیمی خلاقانه اقدام به نمایش خودروی لوکس دی اس در محیطی خاص آن هم در شمال کشور گرفت.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، آرین موتور که نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش خودروهای لوکس دی.اس فرانسه در ایران است، برای نمایش خودروی لوکس DS7 اقدام به برگزاری مراسمی خاص در مجموعه ای فرهنگی، هنری و نمایشگاهی نمود.
مراسمی که برای اولین بار در محیطی غیر خودرویی برگزار شد و البته این هدف اصلی مدیران دی اس از برگزاری این برنامه بود، برنامه ای که سعی در نمایش تلفیقی از هنر و صنعت در کنار هم و به عنوان مکمل یکدیگر داشت تا بتواند هنر به کار رفته در طراحی اجزای داخلی خودرو را در مکانی با مجسمه های حجمی و فلزی برای فعالان عرصه رسانه به نمایش بگذارد.
آرین موتور با فضایی که در مجموعه فرهنگی هنری دی دی سنتر در ایزدشهر مازندران در اختیار داشت، توانست به خوبی زیبایی های بصری دی اس 7 کراس بک را به عنوان خودرویی که از هنر طراحی و صنعتی فرانسوی نهایت بهره را برده است به نمایش عمومی بگذارد.
دی اس که به عنوان برند لوکس پژو در بسیاری از بازارهای جهانی فعال است با جدیدترین خودروی خود که دی اس7 کراس بک نام دارد، مهمان این روزهای بازار خودروهای لوکس ایران است.بازاری که با قوانین سخت وارداتی دیگر شاهد تنوع قبل نخواهد بود.

دی اس با توجه به امکانات، طراحی، آپشن ها و مشخصات فنی می تواند در بازار ایران به سهم مناسبی از خودروهای لوکس دست یابد.


برای آگاهی از شرایط فروش این خودرو می توانید به خانه دی اس در ایران و وبسایت این شرکت مراجعه یا روی این لینک کلیک کنید.

با استفاده از این لینک گزارش تصویری کاملی از این رویداد پیش روی شما قرار خواهد گرفت.

کد خبر 94527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha