کد خبر 94542
۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۰
نسل جدید لکسوس ES رسما معرفی شد

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی لکسوس طبق برنامه ریزی قبلی، نسل جدید لکسوس ES را در نمایشگاه بین المللی پکن چین رونمایی کرد.

به گزارش پرشین خودرو، نسل جدید لکسوس ES که در نمایشگاه پکن 2018 رونمایی شده است، بسیار پیشرفته‌تر و زیباتر از نسل قبل خود ظاهر شده است و از همان پلتفرمی استفاده می‌کند که شرکت خودروسازی تویوتا برای ساخت نسل جدید تویوتا آوالون استفاده کرده است، به همین منظور طول کلی لکسوس ES حدود 2.6 اینچ بیشتر از قبل شده و همچنین عرض و ارتفاع آن به ترتیب 1.8 اینچ و 2 اینچ افزایش پیدا کرده است تا فضای بیشتری برای کاربران خود در داخل کابین داشته باشد.
همانند قبل، نسل جدید لکسوس ES در مدل‌های ES 300h و یا ES 350 در دسترس خواهد بود، اما حالا پیشرانه‌های قوی‌تری دریافت کرده است تا در مقابل رقبای خود حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. اول از همه برای نسخه ES 350، شرکت خودروسازی لکسوس از کمپانی مادر خود یعنی تویوتا کمک گرفته و از موتور 3.5 لیتری شش سیلندر این شرکت بر روی نسل جدید لکسوس ES استفاده کرده است که حالا می‌تواند خروجی قدرت 302 اسب بخاری و گشتاور 362 نیوتن متری داشته باشد که نیروی آن توسط یک جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک دریافت شده و به چرخ‌ها منتقل می‌شود، این درحالیست که مدل‌های قبل این خودرو با گیربکس 6 سرعته اتوماتیک و همچنین قدرت 268 اسب بخاری و گشتاور 336 نیوتن متری به مشتریان عرضه می‌شد. هرچند مشتریان می‌توانند این نسخه را به همراه یک بسته F اسپرت دریافت کنند که با حفظ همان پیشرانه 302 اسب بخاری، در بخش‌های دیگر فنی ارتقا پیدا کرده است.
در مدل‌های هیبریدی لکسوس ES 300h، شرکت خودروسازی لکسوس از موتور 2.5 لیتری چهار سیلندر بنزینی با چرخه اتکینسون استفاده کرده است که توسط یک موتور الکتریکی حمایت شده و می‌تواند در مجموع خروجی قدرت 215 اسب بخاری داشته باشد که نسبت به گذشته خود حدود 15 اسب بخار نیروی بیشتری در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

کد خبر 94542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha