کد خبر 94627
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۷
هشدار سازمان حمایت به محتکران قطعات یدکی خودرو

پرشین خودرو: در حالی که برخی خبرها از احتکار قطعات یدکی خودرو و عدم عرضه آن به بازار حکایت دارد، معاون نظارت بر کالاهای سرمایه‌ای و خدمات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان هشدار داد در صورت مشاهده احتکار با این موضوع برخورد می‌شود.

به گزارش پرشین خودرو به نقل ازایسنا، رصد میدانی بازار و برخی منابع از عدم عرضه قطعات یدکی خودرو به بازار خبر می‌دهند؛ به گونه‌ای که برخی فروشندگان و عرضه کنندگان علت آن را مشخص نبودن قیمت ارز و احتمال لزوم افزایش قیمت قطعات یدکی اعلام کرده‌اند.

این بررسی‌ها نشان می‌دهد که برخی عرضه کنندگان قطعات یدکی خودرو به خاطر رصد بازار ارز و دریافت مجوز افزایش قیمت کالاهای خود را در انبارها نگه داشته‌اند.

در این رابطه وحید منایی- معاون نظارت بر کالاهای سرمایه‌ای و خدمات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان-  گفت: هر گونه عدم عرضه و احتکار کالا بر اساس قانون، قابلیت پیگیری و برخورد دارد و بنابر این بر اساس، قوانین موجود در صورت مشاهده و ارائه گزارش مستند، از موضوع احتکار محصولات از جمله قطعات یدکی خودرو سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان وظیفه برخورد با آن را بر عهده دارد.

وی افزود: از مردم درخواست می‌کنیم در صورت مشاهده و دریافت گزارشی در این باره موضوع را از طریق بازرسان اتاق اصناف یا بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت پیگیری کنند یا گزارش‌های مربوطه را به تلفن ۱۲۴ اطلاع دهند که نتیجه شکایت پس از بررسی، به آنها منعکس خواهد شد.

کد خبر 94627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha