کد خبر 94660
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۲:۴۱
افزایش ۴۳ درصدی فروش آمازون

پرشین خودرو: میزان فروش کمپانی آمازون به عنوان بزرگ‌ترین کتاب‌فروشی آنلاین دنیا در سه ماه نخست سال ۲۰۱۸ با ۴۳ درصد رشد همراه بوده است.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از تسنیم، این کمپانی بزرگ اعلام کرد از ابتدای ژانویه تا انتهای ماه مارس سال جاری میلادی، میزان فروش در این وب‌سایت به ۵۱ میلیارد دلار (۳۶.۹ میلیارد پوند) رسیده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، رشد ۴۳ درصدی دارد.

همچنین بر این اساس، میزان فروش خالص این کمپانی در این مدت سه‌ماهه در قیاس با سال ۲۰۱۷ میلادی ۳۷ درصد افزایش داشته است.

«جف بزروس» بینان‌گذار و مدیرعامل کمپانی آمازون گفت: سرویس‌های تحت وب ما با سود قایل ملاحظه‌ای همراه بوده و ما از سال اول فعالیت تاکنون هر سال روند صعودی خود را حفظ کرده‌ایم. از این‌رو سرویس‌های آنلاین آمازون تکامل‌یافته‌ترین و کارآمدترین خدمات را در نوع خود ارائه می‌دهند و به همین دلیل است که ما شاهد چنین رشد بزرگی برای دومین دوره متوالی سه‌ماهه هستیم.

این کمپانی همچنین اعلام کرد: پیش‌بینی می‌شود در سه‌ماه دوم سال ۲۰۱۸، فروش خالص بین ۵۱ تا ۵۴ میلیارد دلار و رشد ۳۴ تا ۴۲ درصدی در مقایسه با مدت مشابه در سال ۲۰۱۷ باشد. همچنین برآورد می‌شود میزان درآمد بین ۱.۱ تا ۱.۹ میلیارد دلار باشد در حالی که در سال گذشته میلادی این رقم ۶۲۸ میلیون دلار بود.

آمازون فعالیت جدی خود را در سال ۱۹۹۵ با عنوان فروشگاه آنلاین کتاب آغاز کرد و هم‌اکنون به عنوان بزرگ‌ترین کتاب‌فروشی آنلاین دنیا شناخته می‌شود. آمازون همچنین بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی ایالات متحده محسوب می‌شود و در وب‌گاه خود به جز کتاب، محصولات متنوعی چون پخش‌کننده دی‌وی‌دی، انواع نر م‌افزار، بازی ویدئویی، وسایل الکترونیکی و ... نیز به فروش می‌رساند.

کد خبر 94660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha