کد خبر 94668
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۲
تقویت بدن با اسموتی رنگین کمانی

پرشین خودرو: با مصرف یک اسموتی رنگین کمانی هنگام صبح می توانید تا حدود زیادی مطمئن شوید که بدن هر آنچه را برای آغاز روز نیاز دارید را دریافت می کند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از "لیو لاو فروت"، گروه های رنگی مختلف در حقیقت می توانند نشان دهنده فواید مختلف میوه ها و یا سبزیجاتی باشند که از آنها استفاده می کنید. هر کلاس رنگ مجموعه ای منحصر به فرد از مواد شیمیایی گیاهی را ارائه می کند که نه تنها عامل رنگ های مختلف هستند، بلکه نشان دهنده وجود مواد مغذی مفید و قدرتمند نیز هستند.

مواد مغذی گیاهی از آن جهت اهمیت دارند که به پیشگیری از بیشتر بیماری های مزمن کمک می کنند، دارای خواص ضد پیری هستند، سیستم ایمنی را تقویت می کنند و اساسا شرایط شما را از درون به بیرون بهبود می بخشند. مصرف انواع مختلف توت ها و سبزیجات در طول روز می تواند بدن را با بیش از 20 هزار ماده شیمیایی گیاهی مختلف تغذیه کند. ترکیب این مواد با یکدیگر و مصرف آنها در قالب یک اسموتی می تواند میزان مواد شیمیایی گیاهی را تا 40 هزار نیز افزایش دهد.

بلوبری: یکی از بهترین منابع برای آنتی اکسیدان های قوی محسوب می شود. آنها سرشار از فلاونوئیدها، به ویژه آنتوسیانین ها، هستند که رادیکال های آزاد را خنثی می کنند و از ما در برابر ابتلا به بیماری های پیشرونده، مانند سرطان، محافظت می کنند.

انبه: سرشار از ویتامین A است که می تواند بینایی را تقویت کند. همچنین، مصرف این میوه به قلیایی سازی بدن و بهبود گوارش کمک می کند. یکی از بهترین فواید مصرف انبه محافظت بدن در برابر سرطان است.

آناناس: حاوی بروملین است که از خواص ضد التهابی و تقویت سیستم ایمنی سود می برد. این ماده ضد انعقاد نیز است، از این رو به جریان راحت‌تر خون در دستگاه گردش خون کمک می کند.

اسفناج: یک گیاه بسیار قلیایی و سرشار از آنتی اکسیدان هایی مانند نئوکسانتین و ویولاکسانتین است که از رشد سلول های سرطانی در بدن انسان پیشگیری می کنند. اسفناج سیستم قلبی عروقی را نیز تقویت می کند و محتوای آهن آن برای خون سازی مفید است.

زنجبیل: یک ماده غذایی ضد التهاب قوی محسوب می شود. مطالعات نشان داده اند که زنجبیل حتی می تواند از برخی داروها مانند ایبوپروفن و استامینوفن قدرتمندتر عمل کند، زیرا از تشکیل ترکیبات التهابی جلوگیری کرده و به کاهش التهاب و اسیدیته موجود در مایع درون مفاصل کمک می کند.

افزون بر مواد بالا این اسموتی حاوی پودر ماکا که به بهبود استقامت کمک می کند و پروتئین شاهدانه است که به آسانی گوارش شده و به تشکیل اسید منجر نمی شود.

مواد تشکیل دهنده:

یک فنجان توت فرنگی

یک فنجان انبه تازه

نصف فنجان آناناس تازه

یک فنجان اسفناج

نصف فنجان بلوبری

یک فنجان آب

دو اینچ (پنج سانتیمتر) ریشه زنجبیل تازه

یک قاشق چایخوری پودر ماکا

سه قاشق غذاخوری از پودر پروتئین گیاهی مورد علاقه

روش تهیه:

تمام مواد تشکیل دهنده را درون یک دستگاه مخلوط کن ریخته و با سرعت بالا به مدت 30 ثانیه به هم بزنید تا بافتی یکدست و نرم شکل بگیرد.

کد خبر 94668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha