کد خبر 94680
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۷
کلاه ایمنی که قادر به پخش تصاویر است

پرشین خودرو: یک شرکت تجاری کلاه ایمنی تازه ای تولید کرده که سرپوش آن قادر به پخش تصاویر دوربین نصب شده بر روی این محصول با نمای ۳۶۰ درجه است.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از نیواطلس این کلاه ایمنی که کراس هلمت نام دارد، دارای صفحه کنترل لمسی بوده و قادر به حذف اصوات و صداهای محیطی مزاحم و آزاردهنده است.

دوربین ضبط تصاویر ۳۶۰ درجه این کلاه ایمنی مشاهده زوایایی از محیط پیش رو که از داخل آن توسط چشم به سادگی ممکن نیست را امکان پذیر می سازد. تصاویر یادشده در بخش بالایی سرپوش جلوی چشم به نمایش درمی آیند و به خصوص در زمان دور زدن و پیچیدن به مشاهده بخش هایی از جاده که جزء نقاط کور چشم محسوب می شوند، کمک می کنند.

بر روی این تصاویر اطلاعاتی همچون داده های ناوبری و کنترل، زمان، سطح باتری و قطب نما هم نمایش داده می شوند. اما نکته جالب آن است که سرعت حرکت فرد از این طریق قابل مشاهده نیست.


این کلاه ایمنی مجهز به یک رابط کاربری صوتی بلوتوث است که استفاده از خدمات چندرسانه ای، پاسخ به تماس ها و برقراری ارتباط با گروهی دیگر از موتورسواران و دوچرخه سواران که از همین کلاه ایمنی استفاده می کنند را ممکن می سازد.

سیستم حذف اصوات مزاحم این کلاه ایمنی نیز صدای موتور و هرگونه صدای مزاحم دیگر محیط اطراف را حذف می کند تا هدایت موتورسیکلت یا دوچرخه با آرامش بیشتری صورت بگیرد.

قیمت این کلاهخود قابل اتصال به گوشی های اندرویدی و آیفون ۱۷۹۹ دلار است. البته این محصول که ۱.۷۸ کیلوگرم وزن دارد در اوایل سال ۲۰۱۹ به بازار می آید.

کد خبر 94680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha