طرح ترافیک جدید غیرکارشناسی است

پرشین خودرو: نایب رئیس شورای عالی استان‌ها با اشاره به اینکه طرح ترافیک جدید اقدامی غیر کارشناسی بوده است گفت: در حال حاضر 2 ماه از سال می‌گذرد و هنوز تکلیف خیلی از گروه‌ها با این طرح مشخص نشده است.

به گزارش پرشین خودرو به نقل ازفارس، علیرضا احمدی درباره مشکلات اجرای طرح جدید ترافیک تهران اظهار داشت: با توجه به مشکلاتی که در این طرح برای شهروندان تهرانی وجود دارد، به نظر می‌رسد مدیریت شهری باید ابتدا امسال سیاستگذاری‌های لازم را در این خصوص انجام می‌داد و سال بعد اجرایی می‌شد.

وی ادامه داد: در بدو شروع شوراها، بحث طرح ترافیک را آغاز کردند که هم‌اکنون با مشکلاتی مواجه شده‌اند و با آنکه دو ماه از سال می‌گذرد هنوز تکلیف طرح ترافیک تهران به خصوص در موارد خاص مشخص نشده است.

احمدی گفت: در حال حاضر خبرنگاران که وظیفه اطلاع‌رسانی را در سطح شهر دارند، برای دریافت طرح ترافیک مستأصل مانده‌اند، با توجه به اینکه در گذشته وزارت ارشاد خبرنگاران را برای دریافت طرح تأیید می‌کرد، اما امسال شهرداری مسئول تأیید خبرنگاران نیز شده است و به صورت گزینشی، کسانی که خودشان می‌خواهند را تأیید کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه این طرح غیرکارشناسی اجرایی شده است، گفت: طرحی که وارد شورای شهر می‌شود، باید همه جانب آن مورد بررسی قرار بگیرد، درحال حاضر کدام قسمت از آئین‌نامه و قانون مشخص کرده که شهرداری تهران مسئول تأیید خبرنگاران است؟

وی ادامه داد: یکی از موارد شهرداری برای طرح ترافیک خبرنگاران، بیمه خبرنگاری بوده است، در صورتی که خیلی از خبرنگاران بیمه نیستند.

وی افزود: طرح جدید ترافیک نیاز به بررسی بیشتری داشت و اگر می‌خواستند این طرح به خوبی اجرایی شود، باید دستگاه‌های ذیربط را نیز دخیل می‌کردند.

نایب رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: نباید در طرح ترافیک به صورت سلیقه‌ای عمل شود و باید عدالت در آن رعایت شود.

کد خبر 94767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha