‏‎کلنگ ساخت مرکز کارگاهی حاج حسن آذرخشی در زاهدان به زمین زده شد

‏‎پرشین خودرو: در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی گروه صنعتی ایران خودرو، کلنگ ساخت مرکز کارگاهی حاج حسن آذرخشی در منطقه باباییان شهر زاهدان با حضور مدیران ارشد گروه صنعتی ایران خودرو به زمین زده شد.

به گزارش پرشین خودرو، پس از احداث مدرسه شهدای ایران خودرو در روستای لار زاهدان در اسفند ماه سال گذشته، گروه صنعتی ایران خودرو ساخت مرکز کارگاهی حاج حسن آذرخشی در حاشیه شهر زاهدان را در دستور کار خود قرار داد.

این کارگاه در فضایی به مساحت دوهزار مترمربع مجهز به امکانات آموزشی هوشمند به همت محمدرضا آذرخشی صاحب امتیاز نمایندگی 4207 فروش گروه صنعتی ایران خودرو احداث خواهد شد.

در مراسم كلنگ زنی این واحد آموزشی مدیر مسئولیت پذیری اجتماعی، مدیر املاک و مستغلات و مدیربازاریابی و شبکه فروش ایران خودرو حضور داشتند.

برمبنای این گزارش، مدیر آموزش و پرورش زاهدان در حاشیه این مراسم از انجام مسئولیت های اجتماعی گروه صنعتی ایران خودرو در عرصه های مختلف و ارائه خدمات خیرخواهانه در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته قدردانی کرد و گفت: آموزش و پرورش بیش از هر زمانی نیازمند مشارکت خیرین است و گروه صنعتی ایران خودرو در این زمینه به موقع و به جا قدم برداشته و توانسته در توسعه فضاهای آموزشی نقش بسزایی ایفا كند.

نخعی فرهنگ مدرسه سازی را امری معنوی دانست و گفت: احداث این کارگاه هنرستانی توسط ایران خودرو می تواند مشکلات زیادی را در بحث آموزشی منطقه برطرف کند.

وی رشد آموزشی در سیستان و بلوچستان را از اهداف اصلی وزارت آموزش و پرورش دانست و گفت: ایران خودرو همواره جایگاه خود را در توسعه زیرساخت ها، عمران و آبادی، فعالیت های اقتصادی و تولیدی در کشور نشان داده و به عنوان بازوی اقتصادی همواره در کنار دولت به خوبی ایفای نقش کرده است.

قبل از آیین کلنگ زنی، قرارداد عملیات اجرایی احداث مدرسه ۱۲ کلاسه شهدای ایران‌ خودرو توسط پیمانکار محلی امضا شد و برنامه زمان بندی اجرای پروژه نیز در هماهنگی با سازمان نوسازی مدارس استان به تصویب رسید.

کد خبر 94781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha