کد خبر 94783
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۹
کاهش پروازهای ایرفرانس به ایران

پرشین خودرو: شرکت هواپیمایی ایرفرانس فرانسه به بهانه اقتصادی نبودن پروازها و شمار کم مسافران، پروازهای خود را به ایران کاهش می‌دهد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از رویترز، شرکت‌ هواپیمایی ایرفرانس خدمات پروازی خود را بین تهران و پاریس کاهش می‌دهد.

کاهش تعداد پروازها بین پایتخت دو کشور ایران و فرانسه تنها برای فصل تابستان و به دلیل نداشتن صرفه اقتصادی برای این شرکت هواپیمایی عنوان شده است.

سخنگوی شرکت هواپیمایی ایرفرانس طی پیام ایمیلی به رویترز گفته است که ایرفرانس تصمیم دارد، از این به بعد برنامه‌های پروازی خود را بر اساس میزان تقاضا تنظیم کند و این تصمیم از 28 اکتبر (6 آبان) اجرایی خواهد شد.

بر اساس این گزارش شرکت هواپیمایی ایرفرانس چندین ماه است که مسیرهای پروازی خود را مرور می‌کند. در ماه ژانویه گفته شد که این شرکت مسیر خود را از شبکه اصلی به یکی از شرکت‌های وابسته (جون) انتقال داده است.

هواپیماهای این شرکت وابسته به ایرفرانس اقتصادی و کم‌هزینه است. ظاهراً ایران با این شرکت وابسته ایرفرانس به نام جون قرارداد پروازی داشت.

پس از آنکه ایران تصمیم گرفت تا میزان جذب توریست‌های خود را بیشتر کند، با این شرکت هواپیمایی قرارداد بسته بود، اما شرکت‌های توریستی می‌گویند پروازها به ایران همانطور که انتظار بود پیش نمی‌رود.

ایرفرانس پس از این تصمیم اعلام کرده است که تغییرات پروازی مشتری‌ها بر اثر این تصمیم توسط شرکت لحاظ می‌شود و پروازهای آنها همچنان رزرو خواهد شد.

البته پیش از این هم تصمیم مشابهی را شرکت هواپیمای اتحاد ایرویز در ماه دسامبر گرفته بود و گفته شد که این شرکت هواپیمایی پروازهای خود را به ایران و اوگاندا محدود کرده است.

کد خبر 94783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha