لامبورگینی هوراکان پاپ فرانسیس در حراج فروخته می شود +تصاویر

پرشین خودرو: لامبورگینی هوراکان RWD که سال گذشته از سوی شرکت خودروسازی لامبورگینی به شخص «پاپ فرانسیس» اهدا شده بود، در روزهای آینده به حراج گذاشته خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، طبق گفته منابع خبری، پاپ فرانسیس برای حمایت از مسیحیان نیازمند جهان و همچنین کمک به مسیحان آسیب دیده در منطقه نینوا (موصل) که تحت تاثیر حملات داعش به شهر خود متحمل خسارات زیادی شده‌اند، لامبورگینی هوراکان اهدا شده خود را به حراج خواهد گذاشت و درآمد حاصل از فروش این اتومبیل را اهدا خواهد کرد.




 

این خودرو با ظاهر منحصربه فرد خود و خطوط طلایی رنگ نقاشی شده بر روی بدنه سفید رنگ اتومبیل که بیانگر پرچم واتیکان است، در تاریخ 12 مِی سال جاری توسط شرکت "RM سابتی" به حراج گذاشته خواهد شد که پیش بینی می‌شود با حداقل قیمت 300 هزار دلاری و یا با حداکثر قیمت 425 هزار دلاری فروخته شود.
 



هرچند روزهای آینده و بعد از فروش اتومبیل، جزییات قیمت تعیین شده برای خرید اتومبیل را در پرشین خودرو مورد بررسی قرار خواهیم داد.





 

 

در ادامه بد نیست بدانید که خودروی لامبورگینی هوراکان چه در مدل استاندارد و چه در مدل اسپایدر به یک پیشرانه 10 سیلندر610 اسب بخاری مجهز شده است، اما آذرماه سال گذشته نسخه ضعیف‌تر لامبورگینی هوراکان با پیشرانه‌ 580 اسب بخاری معرفی شد که دارای قیمت کمتری بوده و نیروی تولیدی موتور را تنها به سمت چرخ‌های عقب ارسال می‌کند که از سوی کمپانی خودروسازی لامبورگینی، با پسوند RWD معرفی شده است.

کد خبر 94791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha