معرفی نسخه جدید پورشه کاین با سیستم محرک پلاگین هیبریدی +تصاویر

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی پورشه در جدیدترین اقدام خود، نسخه جدید شاسی بلند پورشه کاین را به همراه سیستم محرک پلاگین هیبریدی رونمایی کرده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، بدون مقدمه چینی بیشتر و پرداختن به مشخصات فنی این خودرو که با قیمت پایه 79 هزار و 900 دلاری به مشتریان عرضه می‌شود، می‌توان گفت که شرکت خودروسازی پورشه از موتور 3 لیتری توربوشارژر شش سیلندر با حداکثر خروجی قدرت 335 اسب بخاری و گشتاور 450 نیوتن متری استفاده کرده است که توسط یک موتور الکتریکی 134 اسب بخاری با گشتاور 400 نیوتن متری حمایت شده و می‌تواند در مجموع با همکاری پیشرانه درون سوز، خروجی قدرت حدودا 455 اسب بخاری به صورت ترکیبی داشته باشد که در این بین اتلاف انرژی اندکی هم وجود دارد.


 


در ادامه گفتنی است که نیروی مورد نیاز موتور الکتریکی توسط مجموعه باتری‌های لیتیوم یون 14.1 کیلووات ساعت تامین خواهد شد که با یکبار شارژ کامل آنان می‌توان تا حداکثر مسافت 44 کیلومتر در حالت تمام الکتریکی رانندگی کرد، هرچند سقف سرعت اتومبیل هم در حالت کاملا الکتریکی به چیزی حدود 133 کیلومتر خواهد رسید.

 



 

عملکرد اتومبیل با ارسال تمامی نیروی سیستم محرک به سمت چرخ‌ها، به چیزی حدود 4.7 ثانیه برای شتاب اتومبیل و همچنین سقف سرعت اتومبیل به مرز 252 کیلومتر بر ساعت خواهد رسید که نسبت به نسخه قدیمی "پورشه کاین S E-Hybrid" حدود 0.7 ثانیه در شتاب گیری بهتر عمل کرده و همچنین حدود 9 کیلومتر سقف سرعت بیشتری نسبت به گذشته دارد.


 



در پایان برای شارژ مجدد باتری‌های اتومبیل توسط شارژرهای استاندارد 3.6 کیلووات ساعت، به چیزی حدود 7 الی 8 ساعت زمان نیاز خواهید داشت، این درحالیست که با استفاده از شارژرهای سریع 7.2 کیلووات ساعت می‌توانید زمان انتظار خود را به چیزی حدود 2 الی 3 ساعت کاهش دهید.

 

 

کد خبر 94792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha