کد خبر 94830
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۷
جام حذفی به آبی ها رسید

پرشین خودرو: تیم فوتبال استقلال تهران در فینال جام حذفی فوتبال با گل نیمه نخست «مامه تیام» مهاجم سنگالی خود مقابل خونه به خونه بابل به برتری رسید تا برای هفتمین بار فاتح جام قهرمانی این مسابقات شود.

به گزارش پرشین خودرو به نقل ازایرنا، دیدار این دو تیم از ساعت 19و 15 دقیقه امروز پنجشنبه در ورزشگاه 15 هزار نفری اروندان خرمشهر با حضور 13 هزار استقلالی و با قضاوت « حسین زرگر» برگزار شد.
آبی پوشان پایتخت که با یازده بار حضور در فینال جام حذفی و نمایش قابل قبول در لیگ برتر فوتبال و لیگ قهرمانان آسیا که از خود ارئه دادند، با بازی هجومی در همان دقیقه نخست می توانستند به گل برسند که شوت سر ضرب «خسرو حیدری» هافبک استقلال را «میکائیل امین» گلر تیم بابلی مهار کرد.
شاگردان «وینفرد شفر» سرمربی استقلال در بیشتر دقایق نیمه نخست در نیمه زمین حریف توپ و میدان را در اختیار داشتند ولی حملات جدی بر روی تیم حیف ایجاد نکردند تا همراه با ارائه بازی متوسط تیم بابلی بازی جذابی از دو تیم شاهد نباشیم. اما سرانجام در دقیقه 35 استقلال ها از روی پاس دقیق «خسرو حیدری» و بغل پای حرفه ای «مامه تیام» به گل برتری رسیدند. البته تیام که در ادامه بازی از ناحیه مچ پا احساس درد می کرد، جای خود را به علی قربانی داد تا برتری یک بر صفر استقلال پایان بخش نیمه نخست باشد.
در نیمه دوم به رغم اینکه «دراگان اسکوچیچ» سرمربی تیم خونه به خونه تعدادی از بازیکنان خود را در این دیدار در اختیار نداشت، بازی هجومی را در دستور تیمش قرار داد تا در دقیقه 63 ضربه سر «رضا آقا بابایی» هافبک هجومی تیم خونه به خونه در محوطه 6 قدم استقلال را «مهدی رحمتی» گلر آبی پوشان در آستانه ورود به دروازه با دست چپ دفع کند.
در دقیقه 75 یکی از هواداران تیم استقلال وارد زمین بازی شد و رحمتی را در آغوش کشید که او با حضور نیروی انتظامی به بیرون هدایت شد.
پنج دقیقه بعد «سرو جپاروف» هافبک ازبکستانی استقلال می توانست دروازه تیم خونه به خونه را برای دومین بار باز کند که ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت.
تلاش های اندک نماینده فوتبال مازندران در اواخر این دیدارر برای جبران گل خورده نیز ثمری نداشت تا آبی پوشان تهرانی برای هفتمین بار فاتح جام حذفی فوتبال باشگاه های کشور شوند.
در حاشیه این دیدار و اویل نیمه نخست تعدادی از هواداران تیم خونه به خونه صندلی های جایگاه تماشاگران را شکستند و آنها را به سمت جایگاه خبرنگاران پرتاب کردند که یکی از هواداران نیز در ادامه درگیری ها از ناحیه دست مصدوم شد.
«مسعود سلطانی فر» وزیر ورزش و جوانان به همراه «غلامرضا شریعتی» استان دار خوزستان در ورزشگاه حاضرند.
همچنین محمدرضا ساکت، دبیر فدراسیون فوتبال، حیدر بهاروند، رئیس سازمان لیگ، کاظم طالقانی، رئیس هیأت فوتبال خوزستان در ورزشگاه حضور دارند. این در حالی است که «مهدی تاج» رئیس فدراسیون فوتبال به دلیل سفر در این دیدار غایب است و با توجه به سفر «مسعود سلطانی فر» وزیر ورزش و جوانان به استان بوشهر، جام قهرمانی توسط او اهدا خواهد شد.
ترکیب تیم فوتبال استقلال تهران در نیمه نخست به این شرح است:
مهدی رحمتی، خسرو حیدری، پژمان منتظری، مجید حسینی، امید نورافکن، امید ابراهیمی، روزبه چشمی، سرور جپاروف، وریا غفوری، فرشید اسماعیلی و مامه تیام(دقیقه 43 علی قربانی).
همچنین «دراگان اسکوچیچ» سرمربی تیم خونه به خونه در نیمه نخست از ترکیب میکائیل امین، سیدمحمد قریشی، وفا هخامنش، عسکریان کاظمی، محمد قاسمی‌نژاد، امیر منصوریان، رضا آقابابایی(بابا محمدی)، نیما انتظاری، سیدمحمد کریمی، مهران امیری و محمدامین حاج محمدی بهره برد.

کد خبر 94830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha