کد خبر 94880
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲
تشریح آخرین اخبار از طرح ترافیک خبرنگاران

پرشین خودرو: مسئول بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه ویژه‌ طرح ترافیک خبرنگاری، آخرین اخبار در این باره را تشریح کرد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل ازایلنا، بر اساس مصوبه شورای شهر تهران عکاسان خبری، روزنامه نگاران و خبرنگاران می‌توانند در قالب سهمیه موارد خاص از تخفیف 90 درصدی سهمیه طرح ترافیک استفاده کنند و کار گروهی در معاونت مسئول بررسی مدارک و اسناد ارسالی است.فرهاد خوانساری (مسئول بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه ویژه‌ خبرنگاری در معاونت جمل و نقل ترافیک شهردار تهران) در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا درباره نحوه تخصیص این سهمیه، گفت: بررسی‌ها انجام شده است و برخی از رسانه‌ها به تعدادی بیش از آنکه ما توقع داشتیم به خبرنگاران و روزنامه‌نگاران معرفی‌نامه داده‌ بودند. به طوریکه اگر ما به همه آنها سهمیه می‌دادیم، عملا اسامی فقط به سمت چند رسانه خاص تمایل پیدا می‌کرد.

وی ادامه داد: از سوی برخی رسانه‌ها معرفی‌نامه های متعددی فرستاده شده بود و ما نمی‌توانستیم به همه آن‌ها با آنکه از نظر مدارک کامل بودند، طرح ترافیک بدهیم. در نتیجه برای هر رسانه سقفی درنظر گرفتیم و اعلام کردیم می‌توانیم به این تعداد سهمیه ویژه طرح ترافیک بدهیم. این اسامی را رتبه‌بندی کردیم و از مدیران رسانه‌ها خواهش کردیم در این رتبه‌بندی به ما کمک کنند؛ با این پیش فرض که مدیران رسانه از بین اسامی که ما به آنها می‌دهیم، تعدادی که خودشان تشخیص می‌دهند، بیشتر برای رسانه‌شان مفید است را انتخاب کرده و به ما در معاونت حمل و نقل ترافیک اعلام کنند.

خوانساری افزود: در همین راستا اسامی خبرنگارانی که مورد تایید سازمان هستند را به مدیر مسئول‌ها دادیم، در نتیجه رسانه‌ها از بین لیستی که ما مشخص کردیم، از بین افرادی که در سامانه ثبت نام کرده بودند، افراد را انتخاب کردند. نکته مهم این است که رسانه مجاز نبود حتی یک اسم خارج از لیست به ما معرفی کند.

مسئول بررسی مدارک طرح ترافیک خبرنگاران در خاتمه گفت: اطلاع‌رسانی به خبرنگارانی که مجاز به استفاده از سهمیه ویژه هستند، از طریق پیامک انجام شده و افرادی که انتخاب شده‌اند را اعلام کرده‌ایم.

کد خبر 94880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha