اعلام آخرین وضعیت صدور مجوز طرح ترافیک به سهمیه‌بگیران

پرشین خودرو: مشاور فرهنگی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری در خصوص آخرین وضعیت صدور مجوز طرح ترافیک به سهمیه بگیران توضیح داد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل ازتسنیم، علی پیرحسین‌لو مشاور فرهنگی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری  با اشاره به آخرین ضعیت توزیع طرح ترافیک به خبرنگاران اظهار کرد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته از اواخر هفته گذشته پیامکی برای خبرنگاران مبنی بر تخصیص سهمیه به آنها ارسال شد.

وی تصریح کرد: البته احتمال دارد به تعدادی از خبرنگاران هم پیامک به دلایل مختلف از طریق مخابرات ارسال نشده باشد و این افراد می‌توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام طرح ترافیک از وضعیت دریافت طرح خود مطلع شوند.

حسین‌لو ادامه داد: از امروز بعدازظهر نیز خبرنگارانی که مجوز طرح دریافت نکردند می‌توانند به سامانه ثبت نام طرح " my.tehran.ir" مراجعه و اعتراض خود را ثبت کنند و البته باید مدارک خود را مجددا بازبینی و در سامانه بارگذاری کنند.

مشاور فرهنگی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تصریح کرد: طی دور روز آینده مجددا مدارک خبرنگارانی که اعتراض داشته‌اند بررسی و در نهایت پاسخ اعتراض آنها داده می‌شود. در این مرحله نیز احتمال دارد خبرنگارانی که به هر دلیل مجوز طرح نگرفتند مورد تایید قرار گرفته و مجوز طرح بگیرند.

حسین‌لو ادامه داد: همه سهمیه‌بگیران باید مبلغ 100 هزار تومان بابت مجوز خود وازیر کنند و این در حالی است که به غیر از این مبلغ باید مبلغی هم به عنوان شارژ به حساب شهروندی خود واریز کنند که حداکثر برای سهمه بگیران برای تردد روزانه 3600 تومان است.

مشاور فرهنگی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری افزود: معلولان و جانبازان نیز بر اساس مصوبه شورای شهر تهران سهمیه خواهند داشت و این در حالی است که سهیمه معلولان در سال جاری تغییری نکرده و سهیمه این گروه‌ها نیز همانند سال گذشته به نهادهای مرتبطشان داده خواهد شد.

وی تصریح کرد: دریافت رقم یک میلیون تومان از معلولان نیز تکذیب می شود.

کد خبر 94902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha