کد خبر 94943
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۵
نخستین قطار گردشگری وارد همدان شد

پرشین خودرو: نخستین قطار گردشگری غرب کشور دقایقی پیش با 320 مسافر نفر از میهمانان نخستین جشنواره ملی پویانمایی تلویزیونی از جمله هنرمندان وارد همدان شد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل ازایسنا، مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان در آئین استقبال از مسافران این قطار حضور یافت که پس از آن میهمانان با اتوبوس به محل اسکان اعزام شدند.

فرهاد فرزانه در این مراسم با بیان اینکه از زمان راه‌اندازی قطار در همدان تا کنون حدود 70 هزار سفر به مشهد مقدس داشته‌ایم، اظهار کرد: راه‌اندازی قطار همدان- تهران جزء پروژه‌های امسال است که به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد به طوریکه فاصله همدان- تهران به حدود سه ساعت تقلیل می‌یابد.

امید است با برگزاری نخستین جشنواره ملی پویانمایی تلویزیونی و ورود مسافران و گردشگران از سراسر کشور بتوانیم از ظرفیت این میهمانان به عنوان سفیرانی برای معرفی استان بهره‌مند شده و شاهد توسعه گردشگری در استان باشیم.

بعد از ورود قطار گردشگری به همدان، ویژه‌برنامه نخستین جشنواره ملی پویانمایی تلویزیونی ایران از شبکه‌های یک، دو، پنج و شبکه استانی همدان پخش می‌شود.

ساعت ۱۵ امروز ویژه‌برنامه زنده جشنواره ملی پویانمایی تلویزیونی ایران در میدان امام خمینی(ره) همدان برگزار و از چند شبکه تلویزیونی پخش می‌شود.

این میدان از مناطق تاریخی کشور به شمار می‌رود و تهیه‌کنندگان ویژه‌برنامه جشنواره، امروز علاوه بر معرفی جشنواره کشوری پویانمایی تلویزیونی ایران، بخش‌های سرگرم‌کننده‌ای را در آن تدارک دیده‌اند.

اجرای این برنامه که ساعت ۱۵ همزمان از شبکه‌های یک، دو ، پنج سیما و شبکه استانی پخش می‌شود بر عهده مهرداد نظام‌آبادی خواهد بود.
عصر امروز همچنین در پرواز بادبادک‌ها، آرزوهای کودکان و نوجوانان به شکل نقاشی به آسمان‌ خواهد رفت.

۱۰۱۱ اثر به دبیرخانه جشنواره ملی پویانمایی تلویزیونی ارسال شده که ۳۰۳ اثر منتخب شناخته شدند و به بخش مسابقه راه یافتند. آثار در ۹ بخش ساختاری با هم رقابت می‌کنند و در نهایت ۴۰ اثر تندیس خواهند گرفت. در مدت برگزاری جشنواره کودکان و نوجوانان می‌توانند حدود ۱۵۰۰ فیلم کوتاه و بلند ببینند.

کد خبر 94943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha