تجدیدنظر در تخفیف‌ها و سهمیه‌های طرح ترافیک

پرشین خودرو: سرپرست شهرداری تهران گفت: در صورتی که در روند اجرای طرح ترافیک جدید مشکلات فنی ایجاد شود یا در گروه‌ها و تخفیف‌ها نیاز به اصلاح باشد دوباره لایحه‌ای تهیه خواهیم کرد و با هماهنگی شورا در سهمیه و تخفیف‌ها تجدیدنظر می‌کنیم.

به گزارش پرشین خودرو به نقل ازفارس، سمیع‌الله حسینی مکارم درباره روند اجرای طرح ترافیک گفت: براساس مصوبه شورای شهر تهران سهمیه‌هایی را برای برخی اقشار در نظر گرفته‌ایم.

وی ادامه داد: 15 روز طرح ترافیک جدید به صورت آزمایشی اجرایی می‌شود تا اگر برای خبرنگاران و سایر بخش‌ها مشکلی پیش آمد نسبت به حل آ‌ن اقدام کنیم.

حسینی مکارم افزود: اگر برای گروه‌های مختلف ازجمله آژانس‌ها و وانت‌بارها در روند اجرای طرح ترافیک جدید مشکلی پیش بیاید و احساس کردیم که باید تخفیف‌ها و سهمیه‌ها را افزایش دهیم با مشورت شورای شهر تهران احتمال تجدیدنظر را برای خود باز گذاشته‌ایم.

سرپرست شهرداری تهران در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا در اجرای طرح ترافیک تجدیدنظر رخ می‌دهد، گفت: خیر، در اجرای طرح تجدیدنظر نخواهیم داشت ولی در تخفیف‌ها و سهمیه‌ها می‌توانیم تجدیدنظر کنیم.

وی تاکید کرد: طرح جدید ترافیک اجرای آن قطعی است این طرح دارای مطالعات علمی، زیست‌محیطی، ترافیکی،‌فنی و مالی است و قطعا قابلیت اجرا دارد.

سرپرست شهرداری تهران گفت: طرح ترافیک جدید 15 روز به صورت آزمایشی اجرا می‌شود اگر به لحاظ فنی مشکلاتی داشته باشیم یا اینکه در گروه‌ها نیاز به تخفیف‌ها و سهمیه‌ها بود لایحه‌ای را مجددا تهیه خواهیم کرد و با هماهنگی با شورای شهر تهران و همینطور ایجاد بسترهای قانونی نسبت به افزایش تخفیف‌ها و سهمیه‌ها اقدام خواهیم کرد.

کد خبر 94962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha