کد خبر 95004
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵
آیفون ایکس پرفروش ترین گوشی 2018

پرشین خودرو: بر اساس بررسی های موسسه استراتژی آنالیتیکس گوشی آیفون ایکس شرکت اپل با فروش 16 میلیون واحدی در سه ماهه اول سال 2018 به پرفروش ترین و محبوب ترین گوشی هوشمند سه ماهه اول سال 2018 مبدل شد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از تک تایمز، عرضه آیفون ایکس توسط اپل از بسیاری از جهات کاری پرخطر محسوب می‌شود. شاید مهم ترین دلیل این امر طراحی خاص این گوشی و استفاده از نمایشگر OLED به جای نمایشگرهای ارزان قیمت تر ال سی دی بوده است که باعث شد قیمت این گوشی به رقم بی سابقه هزار دلار افزایش یابد.
 
اپل در طراحی این گوشی از فناوری شناسایی هویت کاربران با استفاده از چهره آنها نیز استفاده کرد که البته برخی نابسامانی ها در این زمینه موجب اعتراض تعدادی از کاربران شد.

نکته جالب اینکه رتبه های دوم، سوم و چهارم عرضه گوشی های هوشمند محبوب جهان در سه ماهه اول سال 2018 هم مربوط به اپل است و این شرکت با عرضه گوشی های آیفون 8، 8 پلاس و آیفون 7 رتبه های یادشده را از آن خود کرده است.

بر اساس این گزارش در سه ماهه اول سال 2018 در مجموع 345 میلیون گوشی هوشمند در دنیا به فروش رفته است. رتبه پنجم فهرست یادشده به شرکت شیوآمی با گوشی Redmi 5A رسیده و سامسونگ با گوشی گالکسی اس 9 پلاس تنها توانسته رتبه ششم فهرست مذکور را کسب کند.

انتظار می رود اپل تا قبل از پایان سال 2018 میلادی چند مدل تازه از آیفون را به بازار بفرستد که یکی از آنها مدلی ارزان قیمت از آیفون با نمایشگر ال سی دی 6.1 اینچی است.

کد خبر 95004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha