کد خبر 95010
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۵
شغل‌های پردرآمد که در گذشته نبودند

پرشین خودرو: پیشرفت تکنولوژی باعث شده امروزه مشاغل جدیدی به وجود بیایند که درآمد بسیار خوبی دارند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از باشگاه، پیشرفت تکنولوژی و افزایش دانش بشر هر روز بیشتر از گذشته سبک زندگی و کار انسان را تغییر می دهد. از همین روست که امروزه به واسطه پیشرفت تکنولوژی و افزایش دانش بشری شغل های  پردرآمدی به وجود آمده اند که در سال های گذشته حتی در خیال کسی هم جای نداشت. در این مطلب قرار است تعدادی از شغل هایی که در گذشته وجود نداشته اند بپردازیم.

اپلیکیشن ها

 

 

 

در سال 2017 اپلیکیشن ها به سرعت زیادی با رشد روبرو بوده اند به طوریکه در سال جدید میلادی تقریبا در همه وجوه زندگی بشر یافت می شوند. همین کسب و کارهای نوین از بخش های مختلفی مثل طراحی و برنامه نویسی تشکیل شده است که هر کدام به عنوان یک شغل تعریف می شود.

تقریبا در دو سال اخیر انسان بیش از گذشته زندگی خود را با اپلیکیشن ها عجین کرده است و همه روزانه با این برنامه ها سر و کار دارند. بر اساس گزارش موسسه Fueled در سال ۲۰۱۶ میلادی مجموع درآمد جهانی اپ به حدود ۵۲ میلیارد دلار رسید.

پهپادها

 

 

هر چند از تولید و عرضه پهپادها چند سالی می گذرد اما در 5 سال اخیر کارایی این وسیله بیشتر از گذشته شده است. همچنین شرکتی همچون آمازون در سال های اخیر به استفاده از این وسیله برای نقل و انتقال محصولاتش روی آورده است.

هم اکنون همه می توانند از پهپادها برای مقاصد مختلف استفاده کنند؛ البته برای کسب درآمد از پهپاد نیاز است حتما دوره ایرودینامیک را پشت سر گذاشته و گواهی‌نامه خلبانی از راه دور را دریافت کنید.

مدیر محتوا

 

 

 

تقریبا تا دهه 98 تقریبا هیچ شغلی با عنوان مدیر محتوا به دلیل نبود محتوای آنلاین وجود نداشت. وظیفه مدیر محتوا امروزه برای نظارت بر محتواهایی است که کاربران فضای مجازی در سایت های همچون فیسبوک یا یوتیوب منتشر می کنند. اینها باید مطمن شوند که محتواهای منتشر شده با قوانین سایت تناقض ندارد.

بر اساس اینکه اینترنت فضای آزادی برای تبادل هرگونه اطلاعات دارد بنابراین باید یک ناظر محتوا باشد تا امنیت و سلامت اخلاقی پلتفرم های مختلف در فضای مجازی را تضمین کند.

پادکست ها

 

 

 

هر چند پادکست ها نیز بین مردم به یک مقوله عادی تبدیل شده اما نکته جالب این است که بدانید اولین پادکست در سال 2003 منتشر شده است.  تعریف ساده پادکست یک برنامه رادیویی در تلفن همراه می باشد که موضوعات مختلف را پوشش می دهد.

تولیدکننده های پادکست‌ها در میان برنامه‌های خود با خواندن آگهی‌ها درآمدهای بسیار خوبی را کسب می کنند.

کد خبر 95010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha