احتمال تولید نیسان کیکس در ایران

پرشین خودرو: نماینده نیسان در ایران در حال حاضر به عرضه 2 محصول نیسان جوک و ایکس-تریل مشغول است و محصول بعدی نیسان برای بازار ایران شاید یک خودرو با کاربری عمومی(ام.پی.وی) باشد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، سیروس جوکار مدیرعامل شرکت جهان نوین آریا نماینده رسمی نیسان ژاپن در ایران، با بیان این مطلب گفت: محصول نیسان جوک که در بازار ایران عرضه می شود نسخه سفارش اروپا است و دیگر این محصول برای منطقه کشورهای حاشیه خلیج فارس تولید نخواهد شد.
 

 

وی که در حاشیه رونمایی از نیسان ایکس-تریل 2018 در جمع خبرنگاران سخن می گفت، اظهار داشت: قیمت این محصول جدید با احتساب ارز 4200 تومانی، مبلغ 344 میلیون تومان می شود که البته فروش این محصول به دلیل اینکه هنوز تخصیص ارز در سامانه نظام یکپارچه ارزی(نیما) به واردکنندگان خودرو اختصاص نیافته تا تعیین تکلیف این موضوع متوقف است.

جوکار در خصوص احتمال تولید محصولات نیسان در ایران از مذاکرات با نیسان ژاپن برای تولید نیسان کیکس(nissan kicks) در شرکت پارس خودرو خبر داد.

وی همچنین مهمترین برنامه نماینده نیسان در سال جاری را سازمان دهی سراسری جهان نوین آریا دانست تا در سال های آتی شاهد حضور و بروز معنار دار این شرکت و برند نیسان در بازار ایران باشیم.

مدیرعامل شرکت جهان نوین آریا در پاسخ به این سئوال که چنانچه ایران تحریم شود تکلیف نیسان و فعالیت با این شرکت ژاپنی به کجا خواهد رسید؟ گفت: تا جایی که محدودیت ها ما را محدود نکند علاقمند به ادامه فعالیت خود در حوزه خودرو هستیم البته تا جایی که فعالیت ما به اقتصاد عمومی کشور لطمه ای وارد نکند.

جوکار در پایان با اشاره به اینکه جهان نوین آریا در مسیر قانون حرکت و فعالیت می کند، خاطرنشان کرد: این شرکت تا جایی که دولت و سیاست های دولت اجازه می دهد فعالیت خواهد کرد و برای چیزی که اجازه بدست آوردن آن در نظام اقتصادی و سیاسی کشور تعریف نشده باشد تلاش نخواهیم کرد.

 

کد خبر 95077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha