مامه تیام در ترکیب استقلال برابر ذوب آهن

پرشین خودرو: مهاجم سنگالی علیرغم اینکه در تمرینات این تیم پیش از جدال برابر ذوب آهن حاضر نشده، راهی اصفهان شد تا شایعه حضورش در این بازی به گوش برسد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل ازایلنا، استقلال با صعود به عنوان تیم اول اکنون در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا با ذوب آهن تقابل خواهد کرد. شاگردان وینفرد شفر بعد از قهرمانی در جام حذفی اکنون خود را مهیای جدال با شاگردان امیر قلعه نویی خواهند کرد که با عملکردی مناسب به عنوان تیم دوم جواز حضور در این مرحله را دریافت کرده اند.

قهرمانی استقلال در جام حذفی اما با خبر تلخی برای هواداران این تیم همراه بود. مامه بابا تیام، مهاجم سنگالی و موفق این تیم طی دیدارهای اخیر با مصدومیت در نیمه اول از جریان بازی خارج شد تا حضورش برابر ذوب آهن در ابهام قرار گیرد. در ادامه کادرپزشکی استقلال خبر از پیچ خوردن پای این بازیکن در زمین اروندان خرمشهر خبر دادند تا به طور کامل حضور این مهاجم در جدال با شاگردان قلعه نویی منتفی شود.

با این حال این بازیکن امروز راهی اصفهان شد تا به اردوی تیمش ملحق شود. حضوری که با شایعه عجیبی در اصفهان همراه شده و ذوبی‌ها از احتمال بازی این بازیکن برای تیم خود به اطمینان رسیده‌اند و اعلام غیبت تیام را یک حربه برای گمراهی خود می‌نامند. این شایعه زمانی جدی‌تر شد که ستاره سنگالی استقلال در اینستاگرام خود خبر از حضور زودهنگامش به ترکیب را داد.

اکنون اما دکتر نوروزی با رد این شایعه در این باره می‌گوید به طور قطع این بازیکن قادر به همراهی استقلال در بازی رفت مقابل ذوب آهن نخواهد بود و تلاش کادرپزشکی برای حضور او در دیدار برگشت و در استادیوم آزادی ادامه دارد.

کد خبر 95079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha