کد خبر 95165
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۵:۴۳

پرشین خودرو: زنان و مردان جوان در نخستین کنسرت خانوادگی تاریخ سعودی که روز جمعه گذشته در سالن سرپوشیده «ملک عبدالله» برگزار شده بود، شرکت کردند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایلنا، «محمد عبده» و «راغب صغر» دو خواننده اهل عربستان  به گرمی مورد استقبال بیش از چهار هزار نفر از هواداران جوان خود که در این کنسرت شرکت کرده بودند، قرار گرفتند.

حدود ۶۰ درصد از شرکت‌کنندگان در این کنسرت زن بودند.

این کنسرت که مردم عربستان مدت‌های طولانی برای برگزاری آن انتظار کشیده شده بودند، با استقبال زیادی مواجه شد. عبده و صغر چند قطعه از ترانه‌های معروف خود را در این کنسرت خواندند.

محمد عبده که با لقب «فنان العرب» یا «هنرمند عرب» شناخته می‌شود، روی سن آمد تا به خوش‌آمدگویی گرم حاضران هیجان زده در این کنسرت پاسخ دهد. وی خطاب به حاضران با خوش‌‌آمدگویی گفت: «تجربه بسیار زیبایی است و باید قدردانی خود را از رهبران کشورمان برای چنین ابتکارات تفریحی اعلام کنیم.»

پس از آن عبده حاضران در این کنسرت را با خواندن ترانه‌های پرمخاطب و کلاسیک شامل، پنجشنبه شب، المعاظیم، چشمانت را به من بده، درخشش خورشید و دختر نور، هیجان‌زده کرد و این بخش از اجرایش را با آهنگ معروفش به پایان رساند که موجب شد حاضران ایستاده با وی همراهی کنند.

نخستین کنسرت خانوادگی در عربستان با نظارت اداره کل تفریحات این کشور و از سوی شرکت «روتانا» برگزار شد.

کد خبر 95165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha